ERF
search
accessibility

Poučavanje osoba s poremećajima iz autističnog spektra

Šifra: 130866
ECTS: 4.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Jasmina Stošić
Izvođači: Matea Begić Alić, mag. rehab. educ. - Kliničke vježbe
izv. prof. dr. sc. Jasmina Stošić - Kliničke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Metodičke vježbe 45
Vježbe iz stranog jezika 45
Vježbe rekreacije 45
Kliničke vježbe 45
Vježbe u praktikumu 45
Diskusijske skupine 45
Auditorne vježbe 45
Laboratorijske vježbe 45
Lektorske vježbe 45
Vježbe tjelesnog odgoja 45
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Tijekom predavanja koristiti će s power point prezentacije i video snimke. Prezentacije će biti proslijeđene na zajednički email studentima. Tijekom vježbi, studenti će bilježiti karakteristike djece s poremećajem iz autističnog spektra,kao i karakteristike metoda podučavanja, prema unaprijed postavljenim zadacima.
Student je dužan prisustvovati na predavanjima i na vježbama, kao i ispunjavati radne listove opservirajući djecu i metode rada na vježbama.
Obzirom da se vježbe provode opservacijom djece s poremećajem iz autističnog spektra, o prisutnosti studenta u vrtićima, posebnim skupinama i Centru ERF-a roditelji će biti obaviješteni
Studentski rad pratiti će se kroz kontinuiranu izmjenu predavanja i odlaska u vježbaonicu. Na predavanjima će studenti morati ukratko podnijeti usmeno izvješće o provedenim vježbama
Studentski rad vrednovati će se ocjenjivanjem pismenog izvješća s vježbi (vrednovanje obavljenih zadataka), vrednovanjem aktivne uključenosti studenata u rad i usmenim ispitom na kraju semestra.
Kolegij uvodi studente u široki spektar rehabilitacijskih postupaka s osobama s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima.
Oblici i sadržaj edukacijsko rehabilitacijskih metoda s osobama s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima
Metode u rehabilitaciji djece s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima
Medicinska rehabilitacija u pojedinom problemskom području (kod reum. oboljenja, spinalnih ozljeda ...)
Neke metode u rehabilitaciji osoba s oštećenjem lokomotoričkog sustava (predoperativna i postoperativna rehabilitacija osoba s amputacijama ekstremiteta, ortopedska pomagala, škola hoda... )
Neke metode u rehabilitaciji osoba s centralnim oštećenjima (konduktivna edukacija, VAT)
Prilagođena tjelesna aktivnost.
Ishodi učenja:
  1. Opisati elemente edukacijsko-rehabilitacijskog procesa (rano otkrivanje/probir, procjena, planiranje, provedba, evaluacija) u radu s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te osobama iz njihova životnog okruženja (obitelj, skrbnici, vršnjaci, partneri, sustanari, suradnici)
  2. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina), zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  3. Provesti, uz superviziju, evaluaciju edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  4. Primjenjivati profesionalnu terminologiju u skladu sa suvremenim konceptima u području edukacijske-rehabilitacije
  5. Objasniti osnovne metodološke postupke i znanstvenu utemeljenost edukacijsko-rehabilitacijskog područja
Literatura:
  1. Analiza utjecaja TEACCH programa poučavanja na razlike u strategijama svladavanja profesionalnog sagorijevanja edukacijskih rehabilitatora, , Frey Škrinjar,J., Župan Galić, M., , 2012.
  2. Primjena modifikacije ponašanja, , Škrinjar, J., Teodorović B., , 1997.
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Poučavanje osoba s poremećajima iz autističnog spektra