2025.
- Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (13.6.2025.)
- Autizam u adolescenciji i odrasloj dobi (5. i 6.6.2025.)
- Primjena korpusa i umjetne inteligencije u kliničkom radu logopeda (10.5.2025.)
- Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (9.5.2025.)
- Senzorna integracija - Modul 1, Modul 2, Modul 3, Modul 4-Supervizija, Stručni modul 2 i Stručni modul 3 (travanj – srpanj 2025.)
- Može li jednostavnije – elementi jednostavnog jezika u logopedskom radu (5.5.2025.)
- Psihološki aspekti ADHD-a i podrška u školi (25. i 26.4.2025.)
- Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (7. i 8. travnja 2025.)
- Individualizirani postupci za učenike sa specifičnim poremećajem učenja – elementi jednostavnog jezika u nastavničkom radu (4. travnja 2025.)
- Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (10. ožujka 2025.)
- Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima (5. – 7. ožujka 2025.)
- Interdisciplinarni pristup tretmanu poremećaja glasa kod djece (21. veljače 2025.)
- Razvojna procjena djece dobi 0-6 godina (10. – 13. veljače 2025.)
- Terapija poremećaja glasa kod djece (7. veljače 2025.)
- Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (27. siječnja 2025.)
- Matematika u predškolskoj dobi - kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (24. siječnja 2025.)
- Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza (22. – 24. siječnja 2025.)