ERF
search
accessibility

Projektne aktivnosti

Istraživačka radionica u okviru projekta  P.R.O.T.E.C.T.
Istraživačka radionica u okviru projekta P.R.O.T.E.C.T.
Dr. John Geldhof  ( College of Health, Oregon State University , SAD), održao je istraživačku radionicu za članove projektnog tima „Testiranje 5c modela pozitivnog razvoja mladih: tradicionalno i digitalno mobilno mjerenje (P.R.O.T.E.C.T.)“ koji se financira sredstvima Hrvatske zaklade za znanost, voditeljica projekta je izv. prof. dr. sc. Miranda Novak .  Istraživačka radionica pod nazivom „Višerazinske metode analize podataka“ održana je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu 24. i 25. listopada 2024. godine. Petodnevni posjet  prof. Geldhofa iskorišten je i za dogovaranje nastavka suradnje te zajedničkog objavljivanja radova. Istraživački interes dr. Geldhofa obuhvaća područje pozitivnog razvoja mladih, a osim što istražuje kako se adaptivni razvojni ishodi mijenjaju tijekom života, surađuje s brojnim međunarodnim timovima u istraživanju kros-kulturalnih razlika. Posjet kolege Geldhofa od iznimnog je značaja za projektni tim jer je izv. prof. dr. sc. Geldhof jedan od autora skale kojim se mjeri 5C model pozitivnog razvoja (primjenjuje se i u P.R.O.T.E.C.T. studiji) a kako je trenutno na projektu u planu prikupljanje četvrte točke podataka, stečena znanja, sugestije i smjernice vrlo su vrijedna. Po završetku radionice, 25. listopada, dr. Geldhof je održao i javno predavanje na temu „Conceptualizing Positive Youth Development: Longitudinal Perspectives“ . Ovom su predavanju prisustvovali doktorandi i istraživači ne samo s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, već i s drugih visokoškolskih i istraživačkih ustanova, a posebno se ističe i posjet izv. prof. dr. sc. Ane Kozine i njezine asistentice Tine Pivec sa slovenskog Pedagoškog instituta. Mrežna stranica projekta:  Testiranje 5c modela pozitivnog razvoja mladih: tradicionalno i digitalno mobilno mjerenje (P.R.O.T.E.C.T.)
19.11.2024
UNIC4ER - realiziran projekt 'CommMD - Communication of Children with Multiple Disabilities’
UNIC4ER - realiziran projekt 'CommMD - Communication of Children with Multiple Disabilities’
U okviru projekta UNIC4ER financirane su suradničke inicijative u području društveno angažiranog istraživanja. Jedna od financiranih aktivnosti je bila i 'CommMD - Communication of Children with Multiple Disabilities’ koju je vodila izv. prof. dr. sc. Sonja Alimović. Profesorica Alimović boravila je od 14. do 18. studenog 2023. na University of Oulu u Finskoj, te od 4. do 8. ožujka 2024. na Liege University u Belgiji . U Finskoj su hrvatski predstavnici posjetili četiri škole s različitim programima, dječji vrtić u općini i vrtić na Sveučilištu Oulu, koji služi i kao radionica za studente predškolskog odgoja. Održani su sastanci s ravnateljima škola i vrtića, gdje je predstavljen projekt i razmijenjena iskustva o obrazovnim i rehabilitacijskim praksama u finskim i hrvatskim školama. Tijekom posjeta Liègeu u Belgiji, hrvatski predstavnici Zagreba sudjelovali su na predavanjima o uključivanju učenika s teškoćama u školski sustav te predstavili obrazovni sustav (pravni okvir i organizaciju) u Hrvatskoj. Prezentacija se posebno fokusirala na obrazovanje djece s MD-om. Studente sa Sveučilišta u Liègeu zanimali su programi rane intervencije u djetinjstvu i primjena specifičnih pristupa u obrazovanju i rehabilitaciji djece s MD-om. Ovaj projekt imao je za cilj uspostaviti suradnju između partnera koji rade s djecom s višestrukim teškoćama (MD) i prikupiti preliminarne podatke o komunikaciji djece s MD i njihovih odraslih komunikacijskih partnera u različitim okruženjima. Intervju s izv. prof. dr. sc. Sonjom Alimović dostupan je na sljedećoj poveznici: Interview with Dr. Sonja Alimović - UNIC4ER Seed Fund
07.05.2024
Aktivnosti na Erasmus+ projektu DigiEdu4SEN
Aktivnosti na Erasmus+ projektu DigiEdu4SEN
Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet sudjeluje kao partner u Erasmus+ projektu " Building Digital Education Environment forLearners with Special Education Needs"  koji traje od 1. siječnja 2024 do 31. kolovoza 2026. godine. Glavni cilj projekta je mapirati programe koji se provode u ustanovama za odgoj i obrazovanje u Europi, izraditi Smjernice za razvoj digitalnog sadržaja za učenike s teškoćama u razvoju te na temelju toga izraditi inkluzivne digitalne obrazovne sadržaje. Voditeljica projekta za ERF je izv. prof. dr. sc. Sonja Alimović. Više o aktualnim događanjima na projektu pročitajte u  priopćenju za javnost .
26.04.2024
Održane završne radionice u okviru projekta ATTEND
Održane završne radionice u okviru projekta ATTEND
U sklopu projekta " Podrška ostvarivanju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – ATTEND ", tijekom veljače i ožujka 2024. godine održan je niz refleksivnih radionica pod nazivom " Primjena asistivne tehnologije i ozbiljne igre u svakodnevnom radu ". Ove radionice su održali projektni partneri sa Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računarstva, te nositelj projekta Carnet. Polaznici radionica, odgojno-obrazovni djelatnici ustanova dionica projekta ATTEND, imali su priliku prezentirati primjere dobre prakse korištenja nabavljenih AT sredstava iz svojih ustanova. Također, sudionici su imali mogućnost isprobati novu ozbiljnu igru nazvanu ukljUČILICA te raspraviti o mogućnostima njezinog korištenja s ciljem ostvarivanja inkluzivnih uvjeta obrazovanja. Na kraju radionica, polaznici su sudjelovali u aktivnosti  (samo)refleksije na različite aktivnosti provedene u sklopu projekta. U okviru projekta ATTEND suradnici sa ERF-a i FER-a razvili su velik broj edukacijskih materijala koji su dostupni za korištenje svima zainteresiranim za područje asistivne tehnologije i njezine primjene u sustavu odgoja i obrazovanja. Materijalima možete pristupiti koristeći AAI identitet, a dostupni su na sljedećim poveznicama: ATTEND e-tečaj: Vodič do ostvarenja jednakih mogućnosti za učenike s teškoćama u razvoju (platforma Loomen) ATTEND webinari (platforma Meduza) ATTEND radionice (platforma Edutorij) Ozbiljna igra ukljUČILICA ,  razvijena u okviru projekta ATTEND, namijenjena je djeci školskog uzrasta. Ova ozbiljna igra ima za cilj prikazati izazove s kojima se susreću djeca s teškoćama u razvoju u svakodnevnom životu te na koje načine asistivna tehnologija može pomoći u njihovom svladavanju. ukljUČILICA je dostupna na sljedećim poveznicama: za Android uređaje za iOS uređaje
19.03.2024