ERF
search
accessibility

Upute za odabrane studente

Rezultati Natječaja za studijski boravak u 2025./2026. očekuju se sredinom svibnja.
 

Procedura prijave na strana sveučilišta

Nakon objavljenih rezultata, održat će se sastanak s odabranim studentima: sa studentima koji odlaze u zimskom semestru nakon objave rezultata, a sa studentima odabranima za ljetni semestar krajem rujna/početkom listopada. O terminu sastanka će studenti biti na vrijeme obaviješteni.


1. korak: nominacija studenata stranom sveučilištu
  • ERF službeno nominira studenta izabranom stranom sveučilištu (obično putem e-maila ili online obrasca). Student će dobiti kopiju e-maila te na taj način biti obaviješten o nominaciji.
  • Nakon nominacije, studenta će kontaktirati strano sveučilište i poslati mu upute za prijavu i rokove. Sve te informacije student može i prije nominacije naći na mrežnim stranicama stranog sveučilišta.
  • Student je dužan sam prikupiti potrebnu dokumentaciju koju traži strano sveučilište i izvršiti prijavu do roka.
  • Svako strano sveučilište određuje rok do kojeg se student mora prijaviti za zimski odnosno ljetni semestar. Do navedenog roka student je dužan poslati online prijavu i ostale tražene dokumente. Rokovi za prijavu na strana sveučilišta
  • Student ispunjava online prijavu na stranom sveučilištu i dostavlja im traženu dokumentaciju na način koji strano sveučilište traži.
  • Potrebno je prikupiti sve tražene dokumente prije ispunjavanja online prijave jer će se neki dokumenti morati učitati u online prijavu.

Popis studenata koji su sudjelovali u Erasmus+ mobilnosti - studijski boravak u 2024./2025. i 2023./2024.

Možete se javiti kolegicama i kolegama i zatražiti savjet u vezi odabira predmeta i čuti njihova iskustva s mobilnosti.


2. korak: Zahtjev za usklađivanjem predmeta​​​​​​​
  • Zahtjev za usklađivanjem predmeta
  • Kako bi se uskladili predmeti na matičnom i stranom fakultetu, student ispunjava Zahtjev za usklađivanjem predmeta i šalje ga ECTS koordinatorici mailom
  • U prvu tablicu upisujete predmete s ERF-a koje biste slušali u semestru koji ćete provesti na mobilnosti. Predmete možete naći u Izvedbenom planu nastave (možete koristiti aktualni plan za ovu ak. godinu).
  • U drugu tablicu upisujete predmete koje ste odabrali na stranoj instituciji (najmanje 25 ECTS)
  • Ispunjeni Zahtjev student šalje ECTS koordinatorici doc. dr. sc. Ani Matić Škorić - ects.coordinator@erf.unizg.hr
  • Nakon primitka Zahtjeva, ECTS koordinatorica s nositeljima predmeta dogovara priznavanje predmeta i obaveze koje student mora izvršiti
  • Student će od ECTS koordinatorice (u roku od najviše mjesec dana) dobiti ispunjeni Zahtjev s dogovorenim obvezama
  • Student može početi ispunjavati OLA neovisno o ovom Zahtjevu

3. korak: Ugovor o učenju (Learning agreement)
  • Online Learning Agreement (OLA)   
  • Student prije odlaska na studijski boravak mora dogovoriti Ugovor o učenju (Learning Agreement). Sveučilište u Zagrebu koristi Online Learning agreement (OLA).
  • Online Learning Agreement potpisuju tri strane: student, matični fakultet i strano sveučilište. 
  • Potpisivanje OLA inicira student, registracijom u sustav. Student otvara svoj korisnički račun i kao ovlaštenu osobu za potpisivanje ispred ERF-a upisuje ECTS koordinatoricu dr. sc. Anu Matić Škorić ects.coordinator@erf.unizg.hr.
  • U ime stranog sveučilišta, OLA potpisuje ovlaštena osoba. Student je dužan provjeriti provjeriti sa stranim sveučilištem koga treba upisati kao kontakt s njihove strane.
  • Iznimno, samo u slučaju da strano sveučilište ne koristi OLA, studenti mogu koristiti obrazac LA u Wordu koji će dobiti u fakultetskom Uredu za projekte i međunarodnu suradnju.

Kako ispuniti Learning agreement?

  • Osim osnovnih podataka o studentu, sveučilištu i razdoblju mobilnosti, potrebno je ispuniti A i B tablicu u Learning agreementu.
  • Na web stranici stranog sveučilišta nalaze se popisi predmeta na engleskom jeziku za strane studente s kojeg studenti biraju predmete. Za sve dodatne informacije o izboru predmeta na stranom sveučilištu, student je dužan sam kontaktirati koordinatora na stranom sveučilištu.
  • U tablicu A (Study Programme at the Receiving Institution) student upisuje predmete koje će slušati na stranom sveučilištu (minimalno 25 ECTS).
  • U tablicu B (Recognition at the Sending Institution) student upisuje iste predmete kao u tablici A.
  • Tablice A i B moraju sadržavati isti broj ECTS bodova.

4. korak: Ugovor o financiranju

Student prije odlaska na mobilnost potpisuje Ugovor o financiranju sa Sveučilištem u Zagrebu o čemu će ga Ured za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu na vrijeme obavijestiti.


Odustanak od mobilnosti

Student može odustati od mobilnosti za koju je odabran ali samo u određenom roku:

  • Rok za odustanak od odlaska u zimskom semestru: 4. lipnja 2024.
  • Rok za odustanak od odlaska u ljetnom semestru: 5. rujna 2024.

Izjava o odustanku - pod Dokumenti i obrasci

Za studente koji odustanu od mobilnosti izvan navedenih rokova, i/ili bez u zadanom roku dostavljenog službenog i potpisanog obrasca u Ured za međunarodnu suradnju Sveučilišta, smatrat će se da su odustali izvan roka, te se neće moći prijaviti za ERASMUS+ mobilnost studijski boravak ni stručnu praksu sljedeće dvije akademske godine.


Uputa o žalbi

Žalbe koje student podnosi Fakultetu:

  • Žalba protiv Odluke o odabiru kandidata za studijski boravak
  • Žalba protiv odluke o prijavi za kategoriju studenta s manje mogućnosti

podnose se direktno Fakultetu, preporučenom poštom ili osobno u: Ured za međunarodnu suradnju, Borongajska cesta 83F, 10000 Zagreb s naznakom „Žalba Erasmus+ 2024/25". Prijedlog odluke o žalbi daje Fakultet, a konačnu odluku donosi Povjerenstvo za žalbe u programima mobilnosti Sveučilišta u Zagrebu.

Žalbe koje student podnosi Sveučilištu:

  • Žalba protiv odluke o prijavi za niži socio-ekonomski status podnosi se direktno Sveučilištu, na adresu: Sveučilište u Zagrebu, Središnji ured za međunarodnu suradnju, Trg Republike Hrvatske 14, 10000 Zagreb, s naznakom „Žalba Erasmus+ socio-status 2024/25, Povjerenstvo za žalbe u programima mobilnosti”.

Žalbe se podnose u pisanom obliku preporučenom poštom, u roku od 8 dana od objave rezultata natječaja na mrežnim stranicama Sveučilišta. U obzir će biti uzete isključivo žalbe podnesene u tom obliku. Žalbe ili upiti poslani putem elektroničke pošte neće se uzeti u razmatranje.

Ako student nije zadovoljio formalne uvjete Natječaja (npr. prijava nije potpuna, dostavljena je nepravilna dokumentacija, student je poslao više prijava ili je prijavio pogrešnu stranu instituciju i sl.) prijava se automatski odbija bez mogućnosti žalbe.