ERF
search
accessibility

Edukacije

Psihološki aspekti ADHD-a i podrška u školi (25. i 26.4.2025.)
Psihološki aspekti ADHD-a i podrška u školi (25. i 26.4.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju Psihološki aspekti ADHD-a i podrška u školi koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 25. i 26. travnja 2025. Voditeljica edukacije je izv. prof. dr. sc. Daniela Cvitković . Edukacija je namijenjena edukacijskim rehabilitatorima, liječnicima, logopedima, pedagozima, psiholozima, socijalnim pedagozima, socijalnim radnicima i učiteljima. Teme edukacije su: Što je ADHD Uzroci, prevalencija, komorbidne teškoće Manifestacija simptoma u školi Kognitivni, metakognitivni aspekti, izvršne funkcije-utjecaj na učenje, izvršavanje zadataka Motivacija za učenjem i emocionalna regulacija Sekundarne teškoće Daroviti učenici s ADHD-om Smjernice za školu Za edukaciju se možete prijaviti putem sljedećeg online obrasca:  Psihološki aspekti ADHD-a i podrška u školi Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u opisu edukacije .
29.03.2025
Jednostavna metodologija i statistika u društvenim znanostima
Jednostavna metodologija i statistika u društvenim znanostima
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Jednostavna metodologija i statistika u društvenim znanostima koja će se održati online u 2 modula: 1. MODUL: Jednostavna metodologija u društvenim znanostima, 4. – 6. rujna 2025. 2. MODUL: Jednostavna statistika u društvenim znanostima, 2. – 4. listopada 2025. Voditeljice edukacije su dr. sc. Marina Olujić Tomazin, izv. prof. dr. sc. Martina Lotar Rihtarić, izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša i prof. dr. sc. Jelena Kuvač Kraljević . Edukacija je namijenjena svima koji imaju potrebu dobiti temeljna znanja iz metodologije istraživanja i statističkih analiza koja se primjenjuju u područjima društvenih i humanističkih znanosti. Zainteresirani mogu sudjelovati na oba modula ili se odlučiti za jedan od modula prema svom interesu. Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u opisu edukacije . Na edukacije se možete prijaviti putem sljedećih poveznica: PRIJAVNICA - 1.MODUL: Jednostavna metodologija u društvenim znanostima PRIJAVNICA - 2.MODUL: Jednostavna statistika u društvenim znanostima
28.03.2025
Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza (30.6.-2.7.2025.)
Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza (30.6.-2.7.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju " Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza " koja će se održati online od 30.6. do 2.7. 2025. godine. Edukacija je namijenjena edukacijskim rehabilitatorima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s djecom predškolske dobi. Izvoditeljica edukacije je izv. prof. dr.sc. Sanja Šimleša (psiholog) Edukacija je posebna po maloj grupi polaznika (najviše 20 polaznika), intenzivnom 3-dnevnom radu i promatranju procesa dijagnostike, uz superviziju za pisanje stručnog mišljenja i grupne rasprave o svakom djetetu. Detaljnije informacije dostupne su u opisu edukacije . Prijaviti se možete putem sljedećeg obrasca: Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza (30.6.-2.7.2025.)
28.03.2025
Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima (26.-28.5.2025.)
Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima (26.-28.5.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na online edukaciju " Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima"  koja će se održati 26. – 28. svibnja 2025. godine. Edukacija je namijenjena psiholozima , logopedima i edukacijskim rehabilitatorima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s djecom dobi 0–6 godina. Voditeljice edukacije su: izv. prof. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša, logoped izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša, psiholog Klara Popčević, mag. logoped. Monika Rosandić Grgić, mag. logoped Radionica je posebna po maloj grupi polaznika, intenzivnom 3-dnevnom radu te raspravama o pristupu i podršci na konkretnom primjeru djeteta s razvojnim odstupanjima. Na edukaciju se možete  prijaviti  putem sljedećeg  online  obrasca:   Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
18.03.2025
Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (13.6.2025.)
Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (13.6.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju , koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 13. lipnja 2025. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima koji rade s djecom, posebno onima koji rade s djecom predškolskog uzrasta. Odvija se s manjom skupinom polaznika (max 20). Cilj je edukacije osposobiti polaznike da mogu odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih (pred)vještina te odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih (pred)vještina kao i terapijske postupke kod djece s rizikom za razvoj poremećaja matematičkih vještina i sposobnosti. Na edukaciju se možete  prijaviti  putem sljedećeg  online  obrasca:   Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
10.03.2025
Autizam u adolescenciji i odrasloj dobi (5. i 6.6.2025.)
Autizam u adolescenciji i odrasloj dobi (5. i 6.6.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju Autizam u adolescenciji i odrasloj dobi , koja će se održati online 5. i 6. lipnja 2025. godine. Voditeljice edukacije su izv .prof. dr. sc. Sanja Šimleša (psiholog) i izv.prof.dr.sc. Jasmina Stošić (edukacijski rehabilitator). Edukacija je namijenjena psiholozima , edukacijskim rehabilitatorima , logopedima i psihijatrima . Na edukaciju se možete  prijaviti  putem sljedećeg  online  obrasca:   Autizam u adolescenciji i odrasloj dobi Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
03.03.2025
Primjena korpusa i umjetne inteligencije u kliničkom radu logopeda (10.5.2025.)
Primjena korpusa i umjetne inteligencije u kliničkom radu logopeda (10.5.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju Primjena korpusa i umjetne inteligencije u kliničkom radu logopeda koja će se održati na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu  10. svibnja 2025.  godine. Edukacija je namijenjena logopedima koji žele brzo izraditi pouzdane materijale za procjenu i terapiju, služeći se ekstrakcijom podataka iz reprezentativnih korpusa hrvatskog jezika te upitima postavljenima alatima umjetne inteligencije. Edukacija traje 6 sati, a maksimalan broj polaznika je 20. Izvoditeljice edukacije su izv. prof. dr. sc. Gordana Hržica i dr. sc. Kristina Posavec. Na edukaciju se možete  prijaviti  putem sljedećeg  online  obrasca:    Primjena korpusa i umjetne inteligencije u kliničkom radu logopeda Detaljnije informacije dostupne su u opisu edukacije .
27.02.2025
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (9.5.2025.)
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (9.5.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 9. svibnja 2025. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima koji rade s djecom, posebno onima koji rade s djecom školskog uzrasta . Cilj je edukacije osposobiti polaznike da mogu odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih vještina i sposobnosti u školskoj dobi te odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih vještina kao i terapijske postupke kod djece s diskalkulijom. Na edukaciju se možete  prijaviti  putem sljedećeg  online  obrasca:  Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u  opisu edukacije .
27.02.2025
Senzorna integracija – Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV, Stručni modul II i Stručni modul III – termini za 2025. godinu
Senzorna integracija – Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV, Stručni modul II i Stručni modul III – termini za 2025. godinu
Poštovane kolegice i kolege! Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta s velikim Vas zadovoljstvom poziva na sudjelovanje u edukacijama iz područja senzorne integracije " Senzorna integracija - Modul 1, Modul 2, Modul 3, Modul 4-Supervizija, Stručni modul 2 i Stručni modul 3" , prema metodi A. J. Ayres. Edukaciju izvode prof.dr.sc. Rea Fulgosi-Masnjak voditeljica Kabineta za senzornu integraciju, Nastavno-kliničkog centra ERF-a sa suradnicima, stručnjacima koji posjeduju međunarodne certifikate za područje senzorne integracije. Pozitivna i vrijedna iskustva polaznika dosadašnjih višegodišnjih edukacija potvrđuju njezinu korisnost i potrebu kontinuiranog provođenja novih edukacija s ovom temom, jer senzornu je integraciju potrebno razvijati i poticati u radu s djecom, učenicima i odraslim osobama s i bez teškoća u razvoju, s poremećajima iz autističnog spektra i razvojnim teškoćama koje imaju senzornu komponentu. Ove edukacije otvaraju mogućnost premošćivanja brojnih nedostataka prisutnih u našoj praksi. Naime, stručnjaci su suočeni s nedostatnim mogućnostima stručnoga usavršavanja i nerijetko prepušteni samima sebi u svakodnevnom radu. Roditelji i djeca, također su suočeni s nedostatnim brojem mjesta koja nude primjerene terapijske pristupe i provode poticanje senzorne integracije. Zbog ovih, a i drugih razloga, često s djecom i učenicima s teškoćama u razvoju rade nedovoljno kvalificirani stručnjaci. Sve relevantne informacije o edukaciji s detaljnim opisima svakog Modula dostupne su na poveznicama: Senzorna integracija MODUL 1 Senzorna integracija MODUL 2 Senzorna integracija MODUL 3 Senzorna integracija MODUL 4 Senzorna integracija STRUČNI MODUL 2 Senzorna integracija STRUČNI MODUL 3 Objavljujemo nove termine za 2025. godinu, za koje primamo prijave. Kao predbilježbu za sve module moguće je popuniti online obrazac na niže navedenim poveznicama: Edukacija iz Stručnog modula 3 održat će se: 4. i 5.4.2025. (za polaznike koji su završili Stručni Modul 2). Za ovaj termin molimo Vas da ispunite prijavnicu za edukaciju u on-line obrascu na linku: https://forms.office.com/e/VEGq7UmU1Q Edukacija iz Modula 4 održat će se: 16. i 17.5.2025. (za polaznike koji su završili Module 1 – 3).  Za ovaj termin molimo Vas da ispunite prijavnicu za edukaciju u on-line obrascu na linku: https://forms.office.com/e/ybFHBZuB3a Edukacija iz Modula 1 održat će se: 23. i 24.5.2025. Za ovaj termin molimo Vas da ispunite prijavnicu za edukaciju u on-line obrascu na linku: https://forms.office.com/e/rqgEpYEZe4 Edukacija iz Stručnog modula 2 održat će se: 13. i 14.6.2025. Za ovaj termin molimo Vas da ispunite prijavnicu za edukaciju u on-line obrascu na linku: https://forms.office.com/e/sv961bHCU8 Edukacija iz Modula 2 održat će se: 4. i 5.7.2025. Za ovaj termin molimo Vas da ispunite prijavnicu za edukaciju u on-line obrascu na linku: https://forms.office.com/e/B2Sd4abP6V Edukacija iz Stručnog modula 3 održat će se: 11. i 12.7.2025. (za polaznike koji su završili Stručni Modul 2). Za ovaj termin molimo Vas da ispunite prijavnicu za edukaciju u on-line obrascu na linku: https://forms.office.com/e/vT4ucFnqtd Edukacija iz Modula 3 (za polaznike koji su završili Modul 2)- termin edukacije bit će naknadno određen i objavljen na mrežnoj stranici ERF-a. U slučaju većeg broja polaznika izvan Zagreba, edukacija se može organizirati u drugom gradu/ustanovi. U slučaju većeg interesa za pojedine module, postoji mogućnost organiziranja dodatnih termina prema dogovoru. Nadamo se da ćete prepoznati važnost i korisnost ovih edukacija za Vaš budući rad! Sve informacije o edukaciji možete dobiti i putem e-maila: ccu@erf.unizg.hr Radujemo se Vašem interesu i dolasku! Srdačno, prof.dr.sc. Rea Fulgosi Masnjak, voditeljica edukacije izv. prof.dr.sc. Anja Mirosavljević, voditeljica Centra za cjeloživotno učenje
27.02.2025
Može li jednostavnije – elementi jednostavnog jezika u logopedskom radu (5.5.2025.)
Može li jednostavnije – elementi jednostavnog jezika u logopedskom radu (5.5.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju  Može li jednostavnije – elementi jednostavnog jezika u logopedskom radu koja će se održati  uživo  u prostorima ERF-a  5. svibnja 2025. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i prof. dr. sc. Jelena Kuvač Kraljević Edukacija je namijenjena logopedima usmjerenima na podršku i terapiju posebno unutar obrazovnog, ali i drugih sustava koji obuhvaćaju rad s osobama čije teškoće s pisanim materijalom proizlaze iz različitih vrsta jezično utemeljenih poremećaja (disleksija, RJP, afazija i druge teškoće i poremećaji) Za edukaciju se možete prijaviti putem sljedećeg  online  obrasca:  Može li jednostavnije – elementi jednostavnog jezika u logopedskom radu Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u  opisu edukacije .
24.02.2025
Individualizirani postupci za učenike sa specifičnim poremećajem učenja – elementi jednostavnog jezika u nastavničkom radu (4.4.2025.)
Individualizirani postupci za učenike sa specifičnim poremećajem učenja – elementi jednostavnog jezika u nastavničkom radu (4.4.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) Sveučilišta u Zagrebu poziva sve zainteresirane na edukaciju Individualizirani postupci za učenike sa specifičnim poremećajem učenja – elementi jednostavnog jezika u nastavničkom radu , koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 4. travnja 2025 . godine. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček, prof. dr. sc. Jelena Kuvač Kraljević te asistentica Marija Jozipović, mag. logoped.  Edukacija je namijenjena učiteljima razredne nastave koji su usmjereni na podršku učenicima kod kojih su zamijećeni ili dijagnosticirani neki od jezično utemeljenih poremećaja (disleksija, disgrafija, razvojni jezični poremećaj ili druge teškoće i poremećaji kod kojih jer narušeno jezično funkcioniranje). Uvjet pohađanja edukacije - stečeni akademski naziv: magistar primarnog obrazovanja (bez obzira na modul ili program); diplomirani učitelj razredne nastave; diplomirani učitelj razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnoga premeta. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice:  Individualizirani postupci za učenike sa specifičnim poremećajem učenja – elementi jednostavnog jezika u nastavničkom radu Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
21.01.2025
Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (7. i 8. 4.2025.)
Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (7. i 8. 4.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu poziva sve zainteresirane na edukaciju " Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška " koja će se održati online od 7. do 8. travnja 2025 . godine. Edukacija je namijenjena psiholozima, logopedima, edukacijskim rehabilitatorima, socijalnim pedagozima, pedagozima i psihijatrima koji rade na radnom mjestu koje obuhvaća rad s djecom predškolske i osnovnoškolske dobi . Edukacija traje 2 dana (14 školskih sati), a maksimalan broj polaznika je 20. Izvoditeljice edukacije su izv.prof.dr.sc. Sanja Šimleša i Ivona Mršić, mag. psihologije. U nastavku je dostupan detaljan opis edukacije i online obrazac za prijavu. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem poveznice: Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška Detaljnije informacije dostupne su u opisu edukacije .
13.01.2025
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (10.3.2025.)
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (10.3.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 10. ožujka 2025.
17.12.2024
Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (27.1.2025.)
Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (27.1.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju , koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 27. siječnja 2025 . Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima koji rade s djecom, posebno onima koji rade s djecom predškolskog uzrasta. Odvija se s manjom skupinom polaznika (max 20). Cilj je edukacije osposobiti polaznike da mogu odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih (pred)vještina te odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih (pred)vještina kao i terapijske postupke kod djece s rizikom za razvoj poremećaja matematičkih vještina i sposobnosti. Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije . Na edukaciju se možete prijaviti putem sljedeće poveznice: Prijavnica za edukaciju  Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju
17.12.2024
Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima (5.–7.3.2025.)
Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima (5.–7.3.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na online edukaciju " Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima " koja će se održati 5. – 7. ožujka 2025. godine. Edukacija je namijenjena psiholozima , logopedima i edukacijskim rehabilitatorima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s djecom dobi 0–6 godina . Voditeljice edukacije su: izv. prof. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša, logoped izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša, psiholog Klara Popčević, mag. logoped. Monika Rosandić Grgić, mag. logoped. Radionica je posebna po maloj grupi polaznika, intenzivnom 3-dnevnom radu te raspravama o pristupu i podršci na konkretnom primjeru djeteta s razvojnim odstupanjima. Detaljnije informacije dostupne su u opisu edukacije . Na edukaciju se možete prijaviti putem sljedećeg  online  obrasca:  Prijavnica za edukaciju "Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima" (5. – 7. ožujka 2025.)
04.12.2024
Interdisciplinarni pristup tretmanu poremećaja glasa kod djece (21.2.2025.)
Interdisciplinarni pristup tretmanu poremećaja glasa kod djece (21.2.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF), s velikim zadovoljstvom, poziva sve zainteresirane na sudjelovanje u edukaciji " Interdisciplinarni pristup tretmanu poremećaja glasa kod djece ". Edukacija traje jedan dan (ukupno 5 sati), a održat će se 21. veljače 2025. godine na ERF-u. Voditeljice edukacije su izv. prof. dr. sc. Ana Bonetti i mr. sc. Ivana Šimić Šantić. Edukacija je namijenjena pedijatrima i liječnicima obiteljske medicine. Po završetku programa polaznici će moći prepoznati simptome poremećaja glasa, uzroke koji dovode do njega i moguće posljedice te uputiti dijete na primjerenu dijagnostiku i terapiju poremećaja glasa. Povjerenstvo za medicinsku izobrazbu liječnika kategoriziralo je i bodovalo ovaj stručni skup sa 6 bodova za sudionike. Sadržaj i teme programa: Poremećaji glasa kod djece (simptomi, uzroci, posljedice) Interdisciplinarni pristup u dijagnosticiranju i tretmanu poremećaja glasa kod djece. Uloga i važnost pedijatra u timu. Prikaz slučajeva djece s različitim vrstama poremećaja glasa Diskusija i evaluacija programa Edukacija se izvodi za minimalno 15, a najviše 20 polaznika. Broj polaznika je ograničen, te će se u slučaju većeg interesa otvarati nove grupe i novi termini za provedbu edukcije. Na edukaciju se možete prijaviti putem sljedećeg  online  obrasca:  Prijavnica - Interdisciplinarni pristup tretmanu poremećaja glasa kod djece (21. veljače 2025.) Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
04.12.2024
Terapija poremećaja glasa kod djece (7.2.2025.)
Terapija poremećaja glasa kod djece (7.2.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) Vas, s velikim zadovoljstvom, poziva na sudjelovanje u edukaciji „ Terapija poremećaja glasa kod djece “. Edukacija traje jedan dan (ukupno 6 sati), a održat će se online 7. veljače 2025. godine. Cilj edukacije usmjeren je na usvajanje znanja o poremećajima glasa kod djece,  s posebnim naglaskom na terapijske postupke i namijenjena je logopedima. Voditeljice edukacije su izv. prof. dr. sc. Ana Bonetti i mr.sc. Ivana Šimić Šantić. Sadržaj i teme programa: Različiti terapijski postupci u radu s djecom s poremećajima glasa Prikaz slučajeva i izrada plana glasovne terapije Samostalna procjena i odabir terapijskih postupaka te izrada odgovarajućih radnih materijala Evaluacija edukacije Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice:   Terapija poremećaja glasa kod djece - Prijavnica Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u  opisu edukacije .
31.10.2024
Matematika u predškolskoj dobi - kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (24.1.2025.)
Matematika u predškolskoj dobi - kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (24.1.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju , koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 24. siječnja 2025. godine. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima koji rade s djecom, posebno onima koji rade s djecom predškolskog uzrasta. Odvija se s manjom skupinom polaznika (max 20). Cilj je edukacije osposobiti polaznike da mogu odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih (pred)vještina te odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih (pred)vještina kao i terapijske postupke kod djece s rizikom za razvoj poremećaja matematičkih vještina i sposobnosti. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice:   Matematika u predškolskoj dobi - kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju - Prijavnica Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u  opisu edukacije .
31.10.2024
Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza (22.–24.1.2025.)
Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza (22.–24.1.2025.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju " Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza " koja će se održati online od 22. do 24. siječnja 2024. godine. Edukacija je namijenjena edukacijskim rehabilitatorima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s djecom predškolske dobi. Detaljnije informacije dostupne su u opisu edukacije . Izvoditeljica edukacije je izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša (psiholog). Edukacija je posebna po maloj grupi polaznika (najviše 20 polaznika), intenzivnom 3-dnevnom radu i promatranju procesa dijagnostike, uz superviziju za pisanje stručnog mišljenja i grupne rasprave o svakom djetetu. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice:  Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza – Prijavnica
31.10.2024
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (9.12.2024.)
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (9.12.2024.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 9. prosinca 2024. godine. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima koji rade s djecom, posebno onima koji rade s djecom školskog uzrasta. Cilj je edukacije osposobiti polaznike da mogu odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih vještina i sposobnosti u školskoj dobi te odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih vještina kao i terapijske postupke kod djece s diskalkulijom. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice:   Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja - Prijavnica Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u  opisu edukacije .
25.10.2024
Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi (28. studenoga 2024.)
Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi (28. studenoga 2024.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 28. studenoga 2024. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček te asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima usmjerenima na procjenu i terapiju različitih teškoća i problema u čitanju i pisanju u srednjoškolskoj i odrasloj dobi s naglaskom na to kako se pristupi i metode mijenjaju  s promjenama obilježja teškoća pri odrastanju i daljnjem školovanju, odnosno kako promjene u obilježjima teškoća i poremećaja ugraditi u logopedsku procjenu i terapiju. Posebna je po radu u maloj skupinu (max 20 pristupnika) te usmjerenosti  na detaljnu analizu  sastavnica procjene i terapije dvaju jezičnih djelatnosti na različitim razinama. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice:  Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi - Prijavnica Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u  opisu edukacije .
24.10.2024
Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi (29. studenoga 2024.)
Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi (29. studenoga 2024.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF) poziva sve zainteresirane na edukaciju Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 29. studenoga 2024. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček te asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima usmjerenima na procjenu i terapiju različitih teškoća i problema u čitanju i pisanju u srednjoškolskoj i odrasloj dobi s naglaskom na to kako se pristupi i metode mijenjaju  s promjenama obilježja teškoća pri odrastanju i daljnjem školovanju, odnosno kako promjene u obilježjima teškoća i poremećaja ugraditi u logopedsku procjenu i terapiju. Posebna je po radu u maloj skupinu (max 20 pristupnika) te usmjerenosti  na detaljnu analizu  sastavnica procjene i terapije dvaju jezičnih djelatnosti na različitim razinama. Prijave na edukaciju zaprimaju se putem sljedeće poveznice: Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi - Prijavnica Detaljnije informacije o edukaciji dostupne su u opisu edukacije .
18.10.2024
Senzorna integracija - Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV, Stručni modul II i Stručni modul III u ak. god. 2024./2025.
Senzorna integracija - Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV, Stručni modul II i Stručni modul III u ak. god. 2024./2025.
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta s velikim Vas zadovoljstvom poziva na sudjelovanje u edukacijama iz područja senzorne integracije " Senzorna integracija - Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV-Supervizija, Stručni modul II i Stručni modul III ", prema metodi A. J. Ayres.
19.09.2024
Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (2. i 3. prosinac 2024.)
Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (2. i 3. prosinac 2024.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju " Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška " koja će se održati  online  od 2. do 3. prosinca 2024.  godine. Edukacija je namijenjena  psiholozima, logopedima, edukacijskim rehabilitatorima, socijalnim pedagozima, pedagozima i psihijatrima  koji rade na radnom mjestu koje obuhvaća  rad s djecom predškolske i osnovnoškolske dobi . Edukacija traje 2 dana (14 školskih sati), a maksimalan broj polaznika je 20. Izvoditeljice edukacije su izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša i Ivona Mršić, mag. psihologije. U nastavku je dostupan detaljan opis edukacije i online obrazac za prijavu. Prijave na edukaciju zaprimaju se do 2. studenog 2024. putem sljedeće poveznice:   Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
16.09.2024
Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (8. i 9. listopada 2024.)
Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška (8. i 9. listopada 2024.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju " Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška " koja će se održati  online  od 8. do 9. listopada 2024.  godine. Edukacija je namijenjena psiholozima, logopedima, edukacijskim rehabilitatorima, socijalnim pedagozima, pedagozima i psihijatrima koji rade na radnom mjestu koje obuhvaća rad s djecom predškolske i osnovnoškolske dobi . Edukacija traje 2 dana (14 školskih sati), a maksimalan broj polaznika je 20. Izvoditeljice edukacije su izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša i Ivona Mršić, mag. psihologije. U nastavku je dostupan detaljan opis edukacije i online obrazac za prijavu. Prijave na edukaciju zaprimaju se do 8. rujna 2024. putem sljedeće poveznice: Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška . Detaljnije informacije dostupne su u  opisu edukacije .
16.07.2024
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (20. rujan 2024.)
Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (20. rujan 2024.)
Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta poziva sve zainteresirane na edukaciju Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju koja će se održati uživo u prostorima ERF-a 20. rujna 2024. Voditeljice edukacije su prof. dr. sc. Mirjana Lenček i asistentica Marija Jozipović, mag. logoped. Edukacija je namijenjena logopedima koji rade s djecom, posebno onima koji rade s djecom školskog uzrasta. Cilj je edukacije osposobiti polaznike da mogu odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih vještina i sposobnosti u školskoj dobi te odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih vještina kao i terapijske postupke kod djece s diskalkulijom. Prijave  na edukaciju  zaprimaju se do 20. kolovoza 2024 . putem sljedeće poveznice:  Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju (20. rujna 2024.) Detaljnije informacije dostupne su  opisu edukacije .
21.06.2024
Senzorna integracija - Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV, Stručni modul II i Stručni modul III u 2024. godini
Senzorna integracija - Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV, Stručni modul II i Stručni modul III u 2024. godini
Poštovane kolegice i kolege! Centar za cjeloživotno učenje Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta s velikim Vas zadovoljstvom poziva na sudjelovanje u edukacijama iz područja senzorne integracije " Senzorna integracija - Modul I, Modul II, Modul III, Modul IV-Supervizija, Stručni modul II i Stručni modul III ", prema metodi A. J. Ayres. Edukaciju izvode prof. dr. sc. Rea Fulgosi-Masnjak voditeljica Kabineta za senzornu integraciju, Nastavno-kliničkog centra ERF-a sa suradnicima, stručnjacima koji posjeduju međunarodne certifikate za područje senzorne integracije. Pozitivna i vrijedna iskustva polaznika dosadašnjih višegodišnjih edukacija potvrđuju njezinu korisnost i potrebu kontinuiranog provođenja novih edukacija s ovom temom, jer senzornu je integraciju potrebno razvijati i poticati u radu s djecom, učenicima i odraslim osobama s i bez teškoća u razvoju, s poremećajima iz autističnog spektra i razvojnim teškoćama koje imaju senzornu komponentu. Ove edukacije otvaraju mogućnost premošćivanja brojnih nedostataka prisutnih u našoj praksi. Naime, stručnjaci su suočeni s nedostatnim mogućnostima stručnoga usavršavanja i nerijetko prepušteni samima sebi u svakodnevnom radu. Roditelji i djeca, također su suočeni s nedostatnim brojem mjesta koja nude primjerene terapijske pristupe i provode poticanje senzorne integracije. Zbog ovih, a i drugih razloga, često s djecom i učenicima s teškoćama u razvoju rade nedovoljno kvalificirani stručnjaci. Objavljujemo termine za proljeće-ljeto 2024. godine, za koje primamo prijave. Kao predbilježbu za sve module moguće je poslati ispunjenu prijavnicu (u word formatu ili on-line obrascu): Modul I -  10. i 11.5.2024. Online prijava na edukaciju:   Senzorna integracija - Modul I (10. i 11.5.2024.) Modul II  -  14. i 15.6.2024. (za polaznike koji su završili module u 2023 i nove polaznike modula u proljeće/ljeto 2024.; Online prijava na edukaciju:  Senzorna integracija - Modul II (14. i 15.6.2024.) Modul III - 12. i 13.4.2024.  (za polaznike koji su završili module u jesen/zima 2023. Prijava na edukaciju: Senzorna integracija - Modul III (12. i 13.4.2024.) (ispunjeni obrazac potrebno je poslati e-poštom) Modul III - jesen 2024. (za nove polaznike modula u proljeće/ljeto 2024.) Online prijava na edukaciju:  Senzorna integracija - Modul III (jesen 2024.) Modul IV - 22. i 23.3.2024. (za polaznike koji su završili module u jesen/zima 2023.) Prijava na edukaciju: Senzorna integracija - Modul IV (22. i 23.3.2024.) (ispunjeni obrazac potrebno je poslati e-poštom) Stručni modul II - 1. i 2.3.2024. (za polaznike koji su završili module u jesen/zima 2023.) Prijava na edukaciju:  Senzorna integracija - Stručni modul II (1. i 2.3.2024.) (ispunjeni obrazac potrebno je poslati e-poštom) Stručni modul II - 28. i 29.6.2024. (za nove polaznike modula u proljeće/ljeto 2024.) Online prijava na edukaciju:  Stručni modul II (28. i 29.6.2024. ) Stručni modul III - 23. i 24.2.2024. (za polaznike koji su završili ostale module u jesen/zima 2023.) Prijava na edukaciju:  Senzorna integracija - Stručni modul III (23. i 24.2.2024.) (ispunjeni obrazac potrebno je poslati e-poštom) Stručni modul III -   jesen 2024. (za nove polaznike modula u proljeće/ljeto 2024.; točan termin bit će naknadno određen i javljen polaznicima) Online prijava na edukaciju  Stručni modul III - jesen 2024. U slučaju većeg broja polaznika izvan Zagreba, edukacija se može organizirati u drugom gradu/ustanovi. U slučaju većeg interesa za pojedine module, postoji mogućnost organiziranja dodatnih termina prema dogovoru. Detaljni opisi edukacija/modula dostupni su na sljedećoj poveznici:  Aktualne edukacije i programi . Nadamo se da ćete prepoznati važnost i korisnost ovih edukacija za Vaš budući rad! Ispunjeni prijavni obrazac (u MS Word formatu) možete poslati e-mail-om na: senzorna.integracija.erf@gmail.com Prijave za termine za koje je to moguće i navedeno putem online obrasca bit će automatski zabilježene. Sve informacije oko edukacija možete dobiti i putem e-maila: ccu@erf.unizg.hr Radujemo se Vašem interesu i dolasku! Srdačno, prof.dr.sc. Rea Fulgosi Masnjak, voditeljica edukacije izv. prof.dr.sc. Anja Mirosavljević, voditeljica Centra za cjeloživotno učenje
21.02.2024