ERF
search
accessibility

Mentorski programi

Šifra: 87211
ECTS: 3.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivana Borić
Izvođači: prof. dr. sc. Ivana Borić - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Razviti kompetencije za sudjelovanje u mentorskim programima za djecu i mlade
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Razumjeti ideju mentoriranja i razlikovati vrste mentoriranja
Opisati osnovna obilježja mentorskih programa, njihovih ciljeva, sadržaja i aktivnosti
Prepoznati svoje osobne potencijale koje može koristiti u mentorskom odnosu s djecom i odraslima
Razumjeti odgovornost za odnos iz uloge mentora
Zagovarati ideju mentorstva u zajednicama u kojima žive
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Mentoriranje/ mentor pojam, definicije, uloge (predavanje)
Razvoj ideje mentoriranja (predavanje)
Mentoriranje djece i adolescenata (predavanje)
Mentoriranje odraslih (predavanje)
Mentorski odnos (predavanje, vježbe)
Rod u kontekstu mentorskih programa (predavanje)
Mentorski programi vrste i oblici (predavanje, vježbe)
Istraživanja o mentorskim programima (predavanja)
Procesi u mentorskih programima procesi u širem smislu (predavanja, vježbe)
Procesi u mentorskih programima procesi u užem smislu (predavanja, vježbe)
Procjena mentorskih odnosa (vježbe)
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Konačna ocjena određuje se u omjeru 60% bodova (pismeni ispit) : 40% bodova (praktični rad i izvještavanje)
Izvješća o praktičnom radu predaju se u pisanom obliku.
Potrebno je obratiti pažnju na gramatičku i pravopisnu ispravnost.
Ishodi učenja:
  1. Zastupati najbolje interese ciljane populacije.
  2. Poticati i održavati kvalitetne odnose u stručnim timovima.
  3. Komunicirati informacije, ideje i njihova rješenja stručnoj i općoj javnosti na pisani ili usmeni način koristeći stručnu terminologiju.
  4. Odabrati relevantne izvore informacija s ciljem poticanja vlastitog profesionalnog razvoja odnosno cjeloživotnog učenja.
  5. Primijeniti socijalnopedagoške intervencije u skladu s postojećim uputama, planovima i strategijama stručnog postupanja.
  6. Napisati socijalnopedagoško mišljenje i nalaz o provedenim intervencijama.
  7. Usporediti učinke različitih socijalnopedagoških intervencija s pojedincima i skupinama pojedinaca iz populacije osoba s problemima u ponašanju.
  8. Djelovati u skladu s etičkim principima i suvremenim standardima struke.
Literatura:
  1. Velika sestra veliki brat, , Žižak, A., , 2000.
  2. Mentoriranje i mentorski programi, , Jeđud, I., Ustić, D., erf, 2009.
  3. Specifičnosti mentoriranja djece u riziku obzirom na rod iz perspektive mentora, diplomski rad, Komar, M., , 2011.
  4. Mentoring Relationship and Social Support, , M.Jr., Bonds, DD, , 2005.
  5. Natural Mentoring Relationship, , Zimmerman, M.A., Bingenheimer, J.B., Behrendt, D.E., , 2005.
  6. Handbook of youth mentoring, , Cavell, T.A., Smith, A-M., , 2005.
  7. Mentoring Adolescent, , Darling, N., , 2005.
3. semestar
Socijalna pedagogija, 3. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

5. semestar
Socijalna pedagogija, 3. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Mentorski programi