ERF
search
accessibility

Evaluacija intervencijskih programa

Šifra: 80004
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Martina Lotar Rihtarić
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Martina Lotar Rihtarić - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Vježbe rekreacije 15
Vježbe u praktikumu 15
Metodičke vježbe 15
Diskusijske skupine 15
Vježbe iz stranog jezika 15
Laboratorijske vježbe 15
Auditorne vježbe 15
Lektorske vježbe 15
Kliničke vježbe 15
Vježbe tjelesnog odgoja 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi kolegija
:
Nakon odslušanog kolegija student/ica će moći:
- postaviti svrhovita evaluacijska pitanja
- izraditi nacrt istraživanja u svrhu evaluacije intervencijskog programa
- procijeniti valjanost i kvalitetu provedenih evaluacijskih istraživanja
- predlagati promjene u evaluacijskom istraživanju s ciljem povećanja njegove valjanosti
- obraniti vlastita stajališta vezana za evaluacijska istraživanja
- dovesti u vezu rezultate provedene evaluacije s obilježjima intervencije


Sadržaj i raspored rada
:
Termin Tema
1. O kolegiju (silabus, način izvođenja kolegija, način procjenjivanja studenskog rada, obaveze studenata)
Teme kolegija
2. Definiranje pojmova u evaluaciji intervencijskih programa
3. Vrste evaluacija
4. Ciljevi i ishodi intervencijskih programa
5. Postavljanje evaluacijskih pitanja
Identificiranje potrebe za evaluacijom
6. Planiranje evaluacijskog nacrta - što sve treba uzeti u obzir?
Praksa (DZ: Pročitati Kulenović, 1996. i analizirati postupak evaluacije jednog programa/rad)
7. Evaluacija procesa
8. Evaluacija učinka
9. Nacrti s pojedinačnim slučajem
10. Grupni eksperimentalni i kvazi-eksperimentalni nacrti
11. Veličina učinka intervencije
12. Etička pitanja u evaluacijskim istraživanjima
13. Izlaganje evaluacijskih nacrta
14. Kolokvij


Način ocjenjivanja
i vrednovanje:
Redovitim dolaskom na nastavu (do 2 izostanka), predajom domaće zadaće i izlaganjem nacrta studenti/ce stječu pravo na potpis.
Tijekom semestra studenti/ce sakupljaju bodove na sljedeći način:
5 bodova - aktivnost na nastavi
5 bodova - domaća zadaća (analiza rada)
10 bodova - nacrt evaluacije programa
30 bodova - kolokvij

Nakon što je izvršio/la sve obaveze na kolegiju (redovito pohađao/la predavanja i vježbi, predao/la domaću zadaću i izložio/la nacrt evaluacijskog istraživanja), student/ica stječe pravo izlaska na kolokvij. Ukoliko ne izađe na kolokvij ili ga ne sakupi dovoljno bodova za prolaz, student/ica može izaći na usmeni ispit na redovnom roku.
Ukoliko je nezadovoljan/na ocjenom na kolokviju, student/ica može usmenim odgovaranjem pokušati popraviti ocjenu na prvom ispitnom roku.

Bodovi ostvareni kroz različite aktivnosti se zbrajaju te se na temelju toga formira konačna ocjena na sljedeći način:
45-50 = Izvrstan (5)
39-44 = Vrlo dobar (4)
32-38 = Dobar (3)
25-31 = Dovoljan (2)
.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. , Milas, G. (2009). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap (8. poglavlje: 217-245, 254-263; 11. poglavlje: 301-332).
    Mejovšek, M. (2008). Metode znanstveno istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap (5. poglavlje: 117-153).
    Kulenović, A. (1996). Evaluacija psihosocijalnih intervencija. U J. Pregrad (Ur.), Stres, trauma, oporavak (str. 269-292). Zagreb: Društvo za psihološku pomoć, , , .
  2. , Patton, M.Q. (2002). Qualitative research and evaluation methods (third edition). Thousand Oaks: Sage.
    Posavec, E.J. & Carey, R.G. (1989). Program evaluation: Methods and case studies. Englewood Cliffs: Prentice Hall.
    Rossi, PH., Lipsey, M.W. & Freeman, H.E. (2004). Evaluation: A Systematic Approach. Thousand Oaks: Sage.
    Shadish, W.R., Cook, T.D. & Leviton, L.C. (1991). Foundations of program evaluation. Newbury Park: Sage.
    Tkalac Verčič, A., Sinčić Ćorić, D. i Pološki Vokić, N. (2010). Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: Kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno i stručno istraživanje. Zagreb: M.E.P. d.o.o.
    Trochim, M. & Donnelly, J.P. (2008). The research methods knowledge base. Mason: Atomic Dog, a part of Cengage Learning (9. poglavlje: 185-207; 10. poglavlje: 209-229; 11. poglavlje: 231-247)., , , .
3. semestar
Socijalna pedagogija, 3. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Socijalna pedagogija, 3. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Evaluacija intervencijskih programa