ERF
search
accessibility

Volonterski rad

Šifra: 116821
ECTS: 2.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela
izv. prof. dr. sc. Ana Leko Krhen
Izvođači: Ana Došen, mag. logoped. - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 20
Vježbe iz stranog jezika 20
Vježbe rekreacije 20
Kliničke vježbe 20
Vježbe u praktikumu 20
Diskusijske skupine 20
Auditorne vježbe 20
Laboratorijske vježbe 20
Lektorske vježbe 20
Vježbe tjelesnog odgoja 20
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Stjecanje temeljnih kompetencija s naglaskom na vještinama i vrijednostima važnim za vlastiti profesionalni razvoj.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4 10 ishoda učenja)
Studenti će:
Moći uz vođenje i superviziju primijeniti specifične intervencijske programe slijedeći upute, planove i strategije stručnog postupanja, a koji su prethodno osmišljeni i razrađeni od strane stručnjaka s iskustvom u vođenju i osmišljavanju programa.
Moći pismeno izvijestiti o vlastitim načinima i ishodima primjene specifičnih intervencija u formi izvještaja za potrebe kolegija.
Prihvaćati uvjerenje da svojim djelovanjem utemeljenim na standardima struke doprinose općoj i specifičnoj dobrobiti pojedinca/grupe/zajednice.
Prihvaćati uvjerenje o važnosti osobnog entuzijazma, pozitivnog stava prema populaciji i intervencijama za kvalitetan profesionalni odnos i djelovanje.
Prihvaćati odgovornost za kvalitetu svog profesionalnog odnosa s korisnicima i drugim stručnjacima, a unutar organizacije u kojoj volontiraju.
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Studenti su dužni tijekom semestra prikupiti minimalno 20 volonterskih sati u programima neke od udruga civilnog sektora te organizacija i ustanova s kojima Edukacijsko rehabilitacijski fakultet surađuje.
Studenti mogu odabrati udrugu ili ustanovu za volontiranje u kojoj su zainteresirani, npr.:
Dječji dom Zagreb, Nazorova
Poliklinika SUVAG
Centar za rehabilitaciju ERF a
Udruga Leri
Udruga Krila
Udruga Parkinson i mi
Studenti se mogu, u dogovoru s nositeljicom i suradnicama na kolegiju, uključiti i u volontiranje u drugim ustanovama ili udrugamana u kojima žele volontirati. Također, neke udruge nude volonterski angažman (projekti, programi i sl.). U takvim slučajevima studenti budu pravovremeno informirani, te se također mogu uključiti.
Gornja granica, odnosno maksimalni broj sati volontiranja, nije određen.
Na početku semestra bit će održano uvodno predavanje na kojemu će studenti biti obaviješteni o svim detaljima vezanim uz izvršavanje obaveza u okviru ovog kolegija.
Ishodi učenja:
  1. Razlikovati značajke urednog razvoja djece, mladih i odraslih u odnosu na značajke razvoja djece, mladih i odraslih s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz spektra autizma, s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom).
  2. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja .
Literatura:
  1. Zakon o volonterstvu (NN 58/07, 22/13), , , NN, .
3. semestar
Logopedija, 3. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija

5. semestar
Logopedija, 3. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Volonterski rad