ERF
search
accessibility

Trening komunikacijskih vještina II

Šifra: 130792
ECTS: 4.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević - Metodičke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Razviti kompetencije važne za razumijevanje interpersonalne komunikacije kao temeljnog instrumenta u radu s ljudima
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Nakon odslušanog kolegiji studenti će moći:
demonstrirati razumijevanje komunikacijskih modela i procesa
analizirati razlike među pojedincima u odnosu na komunikacijske vještine, stil
procijeniti temeljne komunikacijske vještine u svakodnevnom životu i o tome pismeno izvijestiti
razlikovati specifičnosti komunikacijskih procesa obzirom na uloge sudionika i kontekste
samoprocijeniti svoju potrebu za daljnjim učenjem složenih komunikacijskih vještina
anticipirati i analizirati svoju buduću profesionalnu odgovornost za komunikaciju s korisnicima i drugim stručnjacima i o tome pismeno izvijestiti
analizirati i prezentirati svoja zapažanja i zaključke o obilježjima komunikacije u različitim životnim kontekstima
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Teme
Vrsta aktivnosti poučavanja
Značenje percepcije u međuljudskoj komunikaciji.
Vježbe
Komunikacija i međuljudski odnosi.
Interaktivno predavanje
Seminarski rad
Vježbe
Obilježja i veze komunikacijskog procesa i specifičnih profesionalnih uloga.
Vježbe
Složene komunikacijske vještine (empatiziranje, reflektiranje, dogovaranje, konfrontiranje, pregovaranje).
Vježbe
Modeli učenja komunikacije
Interaktivno predavanje
Obilježja i razlike u muškoj i ženskoj komunikacije
Interaktivno predavanje
Obilježja i značenje komunikacije iz perspektive korisnika
Predavanje, seminarski rad
Ishodi učenja:
  1. Poticati i održavati kvalitetne odnose u stručnim timovima.
  2. Odabrati relevantne izvore informacija s ciljem poticanja vlastitog profesionalnog razvoja odnosno cjeloživotnog učenja.
  3. Act in accordance with ethical principles and modern standards of the profession.
  4. Encourage and maintain best relationships in professional teams.
  5. Select relevant sources of information to encourage professional self development or lifelong learning.
  6. Djelovati u skladu s etičkim principima i suvremenim standardima struke.
Literatura:
  1. Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu, , Žižak, A., Vizek Vidović, V., Ajduković, M., erf, 2012.
  2. Pedagoška komunikologija, , Brajša, P., Školske novine, 1993.
  3. Integralna metoda u primjeni, , Bašić, J., Žižak, A. i Koller-Trbović, N., erf, 1998.
  4. Problemi u komunikaciji i upotreba nasilja, , Žižak, A., , 1999.
  5. Razgovori sa zrcalom, , , Miljković, D. i Rijavac, M., 1996.
  6. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima, , Bašić, J., Koller-Trbović, N. i Žižak, A., Zagreb, 1993.
  7. Integralna metoda, , Bašić, J., Hudina, B., Koller-Trbović, N. i Žižak, A., , 1994.
  8. TheHandbookofCommunicationSkills, , Hargi, D.W., , 1997.
  9. Umijeće Razgovora, , Brajša, P., , 1996.
  10. IntimateBehavior, , Morris, D., , 1971.
  11. Neverbalna komunikacija u razredu, , Neill, S., , 1994.
  12. Dvostruka komunikacija i komunikacijske uloge, , Subotić, Z., , 1996.
4. semestar
Socijalna pedagogija, 4. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

6. semestar
Socijalna pedagogija, 4. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Trening komunikacijskih vještina II