ERF
search
accessibility

Trening komunikacijskih vještina II

Šifra: 130792
ECTS: 4.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević - Metodičke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Razviti kompetencije važne za razumijevanje interpersonalne komunikacije kao temeljnog instrumenta u radu s ljudima
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Nakon odslušanog kolegiji studenti će moći:
demonstrirati razumijevanje komunikacijskih modela i procesa
analizirati razlike među pojedincima u odnosu na komunikacijske vještine, stil
procijeniti temeljne komunikacijske vještine u svakodnevnom životu i o tome pismeno izvijestiti
razlikovati specifičnosti komunikacijskih procesa obzirom na uloge sudionika i kontekste
samoprocijeniti svoju potrebu za daljnjim učenjem složenih komunikacijskih vještina
anticipirati i analizirati svoju buduću profesionalnu odgovornost za komunikaciju s korisnicima i drugim stručnjacima i o tome pismeno izvijestiti
analizirati i prezentirati svoja zapažanja i zaključke o obilježjima komunikacije u različitim životnim kontekstima
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Teme
Vrsta aktivnosti poučavanja
Značenje percepcije u međuljudskoj komunikaciji.
Vježbe
Komunikacija i međuljudski odnosi.
Interaktivno predavanje
Seminarski rad
Vježbe
Obilježja i veze komunikacijskog procesa i specifičnih profesionalnih uloga.
Vježbe
Složene komunikacijske vještine (empatiziranje, reflektiranje, dogovaranje, konfrontiranje, pregovaranje).
Vježbe
Modeli učenja komunikacije
Interaktivno predavanje
Obilježja i razlike u muškoj i ženskoj komunikacije
Interaktivno predavanje
Obilježja i značenje komunikacije iz perspektive korisnika
Predavanje, seminarski rad
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu, , Žižak, A., Vizek Vidović, V., Ajduković, M., erf, 2012.
  2. Pedagoška komunikologija, , Brajša, P., Školske novine, 1993.
  3. Integralna metoda u primjeni, , Bašić, J., Žižak, A. i Koller-Trbović, N., erf, 1998.
  4. Problemi u komunikaciji i upotreba nasilja, , Žižak, A., , 1999.
  5. Razgovori sa zrcalom, , , Miljković, D. i Rijavac, M., 1996.
  6. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima, , Bašić, J., Koller-Trbović, N. i Žižak, A., Zagreb, 1993.
  7. Integralna metoda, , Bašić, J., Hudina, B., Koller-Trbović, N. i Žižak, A., , 1994.
  8. TheHandbookofCommunicationSkills, , Hargi, D.W., , 1997.
  9. Umijeće Razgovora, , Brajša, P., , 1996.
  10. IntimateBehavior, , Morris, D., , 1971.
  11. Neverbalna komunikacija u razredu, , Neill, S., , 1994.
  12. Dvostruka komunikacija i komunikacijske uloge, , Subotić, Z., , 1996.
4. semestar
Socijalna pedagogija, 4. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

6. semestar
Socijalna pedagogija, 4. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Trening komunikacijskih vještina II