ERF
search
accessibility

Praksa studenata

Šifra: 69322
ECTS: 2.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Sonja Alimović
Izvođači: pred. Matea Luburić - Vježbe u praktikumu
Andrea Paulik, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Cilj kolegija Praksa jest povezivanje znanja i njihova primjena u praktičnom radu. Tijekom prakse studenti upoznaju rad različitih ustanova i organizacija koje su u svome radu usmjerene na pružanje različitih oblika podrške djeci, mladima, odraslim i starijim osobama oštećena vida te se uključuju u neposredni stručni edukacijsko-rehabilitacijski rad s njima.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja):
Prepoznati specifičnosti potreba djece, mladih, odraslih i starijih osoba oštećena vida.
U skladu sa svojim kompetencijama (djelomično) samostalno provoditi različite aktivnosti unutar edukacijskih i rehabilitacijskih programa iz područja rada s osobama oštećena vida.
Primijeniti znanja i vještine stečena kroz različite kolegije čiji je sadržaj usmjeren na područje rada s osobama oštećena vida.
Surađivati s edukacijskim rehabilitatorima i stručnjacima drugih profila koji sudjeluju u provedbi programa kojima se zadovoljavaju specifične potrebe osoba oštećena vida.
Zastupati i primjenjivati etička načela edukacijsko-rehabilitacijske struke.

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave:
Praksa se izvodi u razdoblju od tjedan dana kroz ukupno 30 sati praktičnog rada studenta. Nastava se u potpunosti izvodi na terenu, odnosno u ustanovi koju student sam izabere s popisa ponuđenih ustanova, i to pod vodstvom mentora iz te ustanove. Sadržaj studentovog rada određuje mentor i on će ovisiti o aktivnostima koje se inače izvode u odabranoj ustanovi, ali koje svakako obuhvaćaju područje edukacijsko-rehabilitacijskog rada s osobama oštećena vida.

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu:
Vrednovanje rada studenta tijekom praktičnog rada provodit će njegov/njezin mentor te svoje izvješće u pismenom obliku priložiti uz studentov Dnevnik prakse. Dnevnik prakse treba biti ovjeren pečatom ustanove te potpisan od strane mentora i ravnatelja/odgovorne osobe.
Ishodi učenja:
  1. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  2. Analizirati i razvijati pretpostavke i standarde kvalitete edukacijsko-rehabilitacijske podrške
  3. Primjenjivati vještine timskog rada i suradnje sa stručnjacima različitih profila, s različitim organizacijama i sustavima te osobama iz životnog okruženja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom (obitelj, skrbnici, vršnjaci, partneri, sustanari, kolege, itd.).
  4. Analizirati sustave i modele podrške u zajednici i odabrati primjerene individualnim potrebama djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  5. Kritički prosuđivati ostvarivanje prava i preuzimanje odgovornosti svih dionika u sustavima koji razvijaju modele i pružaju skrb i podršku djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom.
  6. Primijeniti primjerene metodološke postupke u znanstvenom radu
  7. Upravljati kontinuiranim profesionalnim i osobnim razvojem
  8. Koristiti vještine učenja potrebne za formalno i samostalno napredovanje u edukacijsko-rehabilitacijskoj struci i srodnim profesionalnim područjima.
Literatura:
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praksa studenata