ERF
search
accessibility

Praksa

Šifra: 116757
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Ante Bilić Prcić
Izvođači: Svea Kučinić, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Andrea Paulik, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Brigita Vilč, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 50
Vježbe iz stranog jezika 50
Vježbe rekreacije 50
Kliničke vježbe 50
Vježbe u praktikumu 50
Diskusijske skupine 50
Auditorne vježbe 50
Laboratorijske vježbe 50
Lektorske vježbe 50
Vježbe tjelesnog odgoja 50
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Ciljevi prakse jesu: (1) upoznavanje studenata ica s radom ustanova i programima koji se bave djecom i mladima s teškoćama i odraslim osobama s invaliditetom,
te (2) omogućiti studentima studenticama sudjelovanje u neposrednom praktičnom radu s pojedincima i
grupama pod mentorstvom edukacijskog rehabilitatora. Na taj način studenti ce znanja i vještine stečene na Fakultetu dopunjuju
novim znanjima i iskustvima iz prakse, integriraju ih te ostvaruju kompetencije definirane studijskim programom
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Prepoznati specifičnosti potreba djece s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom
Provoditi aktivnosti koje su dio programa intervencija s djecom s teškoćama u razvoju
i odraslih osoba s invaliditetom pod supervizijom mentora edukacijskig rehabilitatora
Uspostaviti suradnju s mentorom edukacijskim rehabilitatorom tijekom provođenja aktivnosti opservacije,
procjene, planiranja, provođenja i evaluiranja edukacijsko-rehabilitacijskih postupaka, intervencija i programa
Prihvatiti odgovornost za povjerljivost informacija i primjenu etičkih načela u profesionalnom radu
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Studenti ce praksu obavljaju u ustanovama iz sustava zdravstva,
socijalne skrbi i odgoja i obrazovanja kao i u organizacijama iz nevladinog sektora.
Praksa se provodi tijekom dva tjedna u ukupnom trajanju od 50 sati u individualnom ili
grupnom radu s djecom s teškoćama u razvoju ili osobama s invaliditetom. U svakoj ustanovi
student ice će imati mentora icu edukacijskog rehabilitatora te s njime dogovarati svoj radni raspored.
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Nakon obavljene prakse studenti ce, najmanje tjedan dana prije ispitnog roka, predaju, od mentora i
odgovorne osobe potpisan i ovjeren Dnevnike prakse nositelju kolegija. Nakon što nositelj kolegija pregleda Dnevnik p
rakse i odobri ga student ica ima pravo dobiti potpis u indeks čime je izvršio la obvezu stručne prakse i stekao la predviđene ECTS bodove.
Informacije o kvaliteti studentskog rada kao i o kvaliteti koju mentori sa prakse omogućavaju studentima vidjet će se kroz
Dnevnik prakse koji će uključivati opisnu ocjenu mentora ali i studenta.
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom te procjenu značajki njihova životnog okruženja
  2. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja, zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  3. Provesti, uz superviziju, evaluaciju edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  4. Primjenjivati profesionalnu terminologiju u skladu sa suvremenim konceptima u području edukacijske rehabilitacije
  5. Primjenjivati vještine aktivnog učenja i kritičkog mišljenja
Literatura:
6. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praksa