ERF
search
accessibility

Praktikum iz odabranog kolegija

Šifra: 69324
ECTS: 2.0
Nositelji: prof. dr. sc. Renata Martinec
Izvođači: Brigita Vilč, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Kolegij omogućava sudjelovanje studenata u radu u praksi uz superviziju mentora.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta:
Dizajnirati edukacijsko-rehabilitacijske postupke primjerene zadovoljavanju potreba pojedinaca i skupina oboljelih od motoričkih poremećaja i kroničnih bolesti
Evaluirati učinak edukacijsko-rehabilitacijskih postupaka.
Razvijati suradnju s drugim stručnjacima, timovima, organizacijama i sustavima.

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave:
Vrste izvođenja nastave:
0 predavanja
0 seminari i radionice
0 vježbe
0 on line u cijelosti
0 mješovito e-učenje
0 terenska nastava
0 samostalni zadaci
0 multimedija i mreža
0 laboratorij
0 mentorski rad

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata:
biti će tijekom nastave i na završnom ispitu.
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece, mladih i odraslih osoba s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz autističnog spektra , s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razv
  2. Oblikovati i primjenjivati individualizirane, znanstveno utemeljene, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina) i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  3. Analizirati i razvijati pretpostavke i standarde kvalitete edukacijsko-rehabilitacijske podrške.
  4. Primjenjivati vještine timskog rada i suradnje sa stručnjacima različitih profila, s različitim organizacijama i sustavima te osobama iz životnog okruženja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom (obitelj, skrbnici, vršnjaci, partneri, sustanari, kolege, itd.).
  5. Analizirati sustave i modele podrške u zajednici i odabrati primjerene individualnim potrebama djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  6. Koristiti vještine učenja potrebne za formalno i samostalno napredovanje u edukacijsko-rehabilitacijskoj struci i srodnim profesionalnim područjima.
Literatura:
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praktikum iz odabranog kolegija