ERF
search
accessibility

Ontogeneza komunikacije

Šifra: 131030
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Maja Cepanec
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Maja Cepanec - Kliničke vježbe

izv. prof. dr. sc. Maja Cepanec - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Metodičke vježbe 15
Vježbe iz stranog jezika 15
Vježbe rekreacije 15
Kliničke vježbe 15
Vježbe u praktikumu 15
Diskusijske skupine 15
Auditorne vježbe 15
Laboratorijske vježbe 15
Lektorske vježbe 15
Vježbe tjelesnog odgoja 15
Metodičke vježbe 15
Vježbe iz stranog jezika 15
Vježbe rekreacije 15
Kliničke vježbe 15
Vježbe u praktikumu 15
Diskusijske skupine 15
Auditorne vježbe 15
Laboratorijske vježbe 15
Lektorske vježbe 15
Vježbe tjelesnog odgoja 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je naučiti studenta obilježja urednog razvoja komunikacije i podučiti ga o složenosti međuodnosa različitih sposobnosti i ponašanja tijekom razvoja, te ga osposobiti da prepozna odstupanja u komunikacijskom razvoju predškolskog djeteta.
Ishodi učenja:
  1. Opisati uredan komunikacijski i jezično-govorni razvoj te usvojenost predvještina i vještina čitanja i pisanja.
  2. Opisati djelovanje rizičnih čimbenika za nastanak odstupanja u slušanju, komunikaciji, jeziku, glasu, govoru, čitanju, pisanju, hranjenju i gutanju.
  3. Opisati složene komunikacijske potrebe kod osoba s intelektualnim teškoćama, osoba s poremećajem iz autističnog spektra i osoba s motoričkim poremećajima, senzoričkim poremećajima i poremećajima u ponašanju.
  4. Provesti probir u području slušanja, komunikacije, jezika, glasa, govora, čitanja, pisanja, hranjenja i gutanja.
Literatura:
  1. Rani komunikacijski razvoj, , Maja Cepanec, neobjavljena knjiga (interni materijal), .
  2. Language development: an introduction, , Owens, , 2012.
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Logopedija
Termini konzultacija:

Ontogeneza komunikacije