ERF
search
accessibility

Diplomski rad

Šifra: 80772
ECTS: 12.0
Nositelji:
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Zdenko Babić - Seminar
nasl. izv. prof. dr. sc. Vlatka Boričević Maršanić - Seminar
prof. dr. sc. Ivana Borić - Seminar
nasl. prof. dr. sc. Ksenija Butorac - Seminar
doc. dr. sc. Nadica Buzina - Seminar
izv. prof. dr. sc. Dora Dodig Hundrić - Seminar
izv. prof. dr. sc. Dalibor Doležal - Seminar
prof. dr. sc. Martina Ferić - Seminar
prof. dr. sc. Anita Jandrić Nišević - Seminar
prof. dr. sc. Irma Kovčo Vukadin - Seminar
prof. dr. sc. Marija Lebedina Manzoni - Seminar
doc. dr. sc. Ajana Löw - Seminar
izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović - Seminar
izv. prof. dr. sc. Josipa Mihić - Seminar
izv. prof. dr. sc. Anja Mirosavljević - Seminar
doc. dr. sc. Tihana Novak - Seminar
izv. prof. dr. sc. Miranda Novak - Seminar
izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević - Seminar
prof. dr. sc. Neven Ricijaš - Seminar
izv. prof. dr. sc. Zoran Zoričić - Seminar
prof. dr. sc. Vladimira Žakman-Ban - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Seminar 300
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ishodi učenja:
  1. Kritički ocijeniti etiološke i fenomenološke značajke specifičnih problema u ponašanju na lokalnoj, nacionalnoj i internacionalnoj razini u određenom razdoblju
  2. Provesti na teoriji i znanstvenoj metodologiji utemeljeno istraživanje specifičnih obilježja populacije korisnika, okruženja i intervencija
  3. Poticati kreiranje javnih politika usmjerenih poboljšanju kvalitete življenja pojedinaca, grupa i zajednica
  4. Zagovarati prava i najbolji interes korisnika i ranjivih skupina u društvu te poticati korisnike i druge stručnjake na taj pristup
  5. Razvijati nove i prilagoditi postojeće modele participacije korisnika u svim procesima koji ih se tiču, osim kad je to zakonski ograničeno
  6. Unaprijediti postojeće suradnje u okviru interdisciplinarnog timskog pristupa te predlagati nove suradnje u najboljem interesu korisnika
  7. Voditi timove i druge radne skupine formirane u svrhu rješavanja specifičnih problema korisnika i/ili stručnih pitanja
  8. Zastupati etičke principe i suvremene standarde struke
  9. Prezentirati rezultate znanstvenog istraživanja i stručnog djelovanja općoj i stručnoj javnosti
  10. Samoprocijeniti vlastite interpersonalne, generičke i profesionalne kompetencije i u skladu s time upravljati vlastitim profesionalnim razvojem
  11. Procijeniti obilježja i intervencijske potrebe korisnika primjenjujući suvremene, znanstveno i klinički utemeljene, instrumente/ procedure
  12. Procijeniti obilježja zajednice/specifičnog intervencijskog okruženja u svrhu procjene rizika za razvoj problema u ponašanju i potencijala za njihovo rješavanje korištenjem standardiziranih stručnih/znanstvenih instrumenata/postupaka
  13. Istražiti jesu li postojeće stručne politike i zakonska rješenja prikladan stručni okvir za zadovoljenje intervencijskih potreba korisnika (pojedinaca/ grupa/zajednica)
  14. Kritički ocijeniti ulogu i značaj istraživanja o obilježjima i učincima specifičnih intervencija za razvoj novih, na dokazima utemeljenih intervencija ili za unapređenje postojećih
  15. Kreirati znanstveno utemeljene intervencije s pojedincima, grupama i zajednicama te instrumente za njihovu provedbu i praćenje
  16. Razviti intervencije na principima osnaživanja pojedinaca, skupina i zajednica, socijalnog uključivanja (inkluzije) i multikulturalnosti
  17. Evaluirati procese i učinke intervencija s pojedincima, grupama i zajednicama tijekom provedbe i po završetku intervencije te rezultate koristiti za unaprjeđenje intervencija
  18. Razviti na teoriji i znanstvenoj metodologiji utemeljeno istraživanje specifičnih obilježja populacije korisnika, okruženja i intervencija
Literatura:
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Diplomski rad