ERF
search
accessibility

Comparative criminology II

Šifra: 101971
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Dalibor Doležal
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Dalibor Doležal - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi kolegija:
Iako se svake godine tema mijenja, ciljevi su
- da se američki i hrvatski studenti upoznaju s različitim povijesnim, kulturološkim, normativnim i praktičnim aspektima područja koje se obrađuje te da su u kompetentni u njihovim komparativnim analizama,
- ovladavanje specifičnom komunikacijom u diskusijama na zadane teme te ovladavanje vještinama iznošenja argumenta s obzirom na prisutnost studenata iz druge kulture
- za hrvatske studente cilj je povećanje kompetencije stručne komunikacije na stranom jeziku

Sadržaj i raspored rada:

datum/termin Tema (i literatura)
Nastava se održava zgusnuto / svakodnevno u posljednja dva tjedna u mjesecu svibnju Teme se mijenjaju; primjeri dosadašnjih tema: Komparativni pristupi u probaciji, Komparativni pristupi u zatvorskim sustavima, Policija i kriminalitet - komparativni pristup, Komparativni pristupi u maloljetničkoj delinkvenciji

Literatura je, s obzirom na temu, na vrijeme dostavljena studentima u elektronskom obliku


Način ocjenjivanja:
- ukoliko je tema podobna da je studenti, nakon predavanja, obrađuju u obliku seminara ili eseja, ocjenjuje se njihov uradak sukladno usklađenosti uratka s prethodnim naputcima
- ukoliko se radi o pismenom ispitu, ocjena ovisi o postignutim bodovima pri čemu je za prolaz potrebno riješiti 60% ispitnih pitanja
Ishodi učenja:
  1. Sintetizirati etiologije problema u ponašanju.
  2. Analizirati obilježja osoba s problemima u ponašanju.
  3. Primijeniti socijalnopedagoške intervencije u skladu s postojećim uputama, planovima i strategijama stručnog postupanja.
  4. Komunicirati informacije, ideje i njihova rješenja stručnoj i općoj javnosti na pisani ili usmeni način koristeći stručnu terminologiju.
  5. Odabrati relevantne izvore informacija s ciljem poticanja vlastitog profesionalnog razvoja odnosno cjeloživotnog učenja.
Literatura:
  1. Corruption: A Review. Journal of Economic Surveys, , Jain, A.,K., , 2001.
  2. Corruption: The Facts. Foregin Policy, , Kaufmann, D., , 1997.
  3. Corruption Around the World. Causes, Consequences, scope, and Cures, , Tanzi, V., , 1998.
  4. Eight Questions about Corruption. Journal of Economic Perspectives, , Svenson, J., , 2005.
  5. What Have We Learned About the Causes of Corruption from Ten Yeats of Cross-national Empirical Research?, , Treisman, D., , 2007.
  6. The causes of corruption; a cross-national study. Journal of Public Economics, , Treisman, D., , 2000.
  7. Sources of Corruption, , Montinola, G.R., Jackman, R.W., , 2002.
  8. International Handbook on the Economics of Corruption, , Rose Ackerman, S., , 2006.
  9. Accountability and Corruption: Political Institutions Matter, , Lederman, D., Loayza, N.V., Soares, R.R., , 2005.
  10. Why Worry About Corruption? Economic Issues, , Mauro, P., imf, 1997.
6. semestar
Socijalna pedagogija, 6. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Comparative criminology II