U akademskoj godini 2024./2025. ERF je prvi put sudjelovao kao partner u Erasmus+ aktivnosti BIP – Blended Intensive program. Kombinirani intenzivni program (BIP - Blended Intensive Programme) je kratki, intenzivni program (5-30 dana) fleksibilnog formata u kojem se primjenjuju inovativni načini učenja i poučavanja, a koji uključuju virtualnu i fizičku komponentu.
Od 5. do 9. svibnja 2025. godine prof. dr. sc. Irma Kovčo Vukadin, doc. dr. sc. Sabina Mandić i osam studentica i studenata Socijalne pedagogije (troje s prijediplomskog studija i pet s diplomskog studija) sudjelovali su na BIP programu 'Cyberbullying' u Gentu u Belgiji. Studenti ERF-a koji su sudjelovali u programu su: Mirna Kitanović, Ante Perkušić, Gordan Mumlek, Nicol Sternad, Lucija Baloević, Matea Jembrek, Lucija Tokić i Antonia Kovačić.

i studenti prijediplomskog i diplomskog studija Socijalna pedagogija
Koordinator programa je Odisee University of Applied Sciences, a osim ERF-a, partneri u programu bili su i University of Applied Sciences (Leuven, Belgija), Uniwersytet Radomski (Radom, Poljska) i Fontys University of Applied Sciences (Nizozemska). U programu je sudjelovalo 5 do 7 studenata sa svakog partnerskog sveučilišta.
Studenti su pohađali predavanja o elektroničkom nasilju među mladima, predstavili svoje zemlje i fakultete, te su u međunarodnim grupama radili na razvoju intervencija u području prevencije elektroničkog nasilja. Na kraju tjedna, studenti su u malim grupama prezentirali svoje ideje, čime su imali prilike vježbati svoje prezentacijske vještine na engleskom jeziku ispred veće grupe. Uz navedeno, bili su organizirani i studijski posjet različitim institucijama i udrugama koje u okviru svog djelovanja rade i na prevenciji elektroničkog nasilja među djecom i mladima.
Prof. dr. sc. Irma Kovčo Vukadin i dr. sc. Sabina Mandić održale su predavanja za sudionike BIP programa na teme „Research report: Online Experiences and Indicators of Mental Health of University Students” i “Cyberbullying: global and regional perspectives”, te su mentorirale studente tijekom pripreme radionica/aktivnosti na temu elektroničkog nasilja.

Uz intenzivna predavanja i radionice, bilo je i slobodnog vremena pa su studenti imali prilike istražiti i naučiti više o Gentu. Evaluacije ove razmjene ukazuje na visoko zadovoljstvo studenata, ali i nastavnika, svim aspektima njegove organizacije. Kao najveću vrijednost ističu upoznavanje studenata iz drugih zemalja, razmjenu znanja i iskustava, te priliku da se usavršavaju u inozemstvu.
