ERF
search
accessibility

Volonterski rad

Šifra: 80010
ECTS: 2.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela
izv. prof. dr. sc. Ana Leko Krhen
Izvođači: Ana Došen, mag. logoped. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Seminar 20
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Stjecanje temeljnih kompetencija s naglaskom na vještinama i vrijednostima važnim za vlastiti profesionalni razvoj.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4 do 10 ishoda učenja)
Studenti će
Moći uz vođenje i superviziju primijeniti specifične intervencijske programe slijedeći upute, planove i strategije stručnog postupanja, a koji su prethodno osmišljeni i razrađeni od strane stručnjaka s iskustvom u vođenju i osmišljavanju programa.
Moći pismeno izvijestiti o vlastitim načinima i ishodima primjene specifičnih intervencija u formi izvještaja za potrebe kolegija.
Prihvaćati uvjerenje da svojim djelovanjem utemeljenim na standardima struke doprinose općoj i specifičnoj dobrobiti pojedinca/grupe/zajednice.
Prihvaćati uvjerenje o važnosti osobnog entuzijazma, pozitivnog stava prema populaciji i intervencijama za kvalitetan profesionalni odnos i djelovanje.
Prihvaćati odgovornost za kvalitetu svog profesionalnog odnosa s korisnicima i drugim stručnjacima, a unutar organizacije u kojoj volontiraju.
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Studenti su dužni tijekom semestra prikupiti minimalno 20 volonterskih sati u programima neke od udruga civilnog sektora te organizacija i ustanova s kojima Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet surađuje.
Studenti mogu odabrati udrugu ili ustanovu za volontiranje u kojoj su zainteresirani
Dječji dom Zagreb, Nazorova
Poliklinika SUVAG
Centar za rehabilitaciju ERF
Udruga Leri
Udruga Krila
Udruga Parkinson i mi
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Uvjeti za dobivanje potpisa su:
Minimalno 20 sati volontiranja tijekom jednog semestra upisanih u volontersku knjižicu uz pečat i potpis odgovorne osobe iz organizacije gdje se volontiranje odvija.
Prihvaćeno Izvješće o volontiranju.
Ishodi učenja:
  1. Razlikovati značajke urednog razvoja djece, mladih i odraslih u odnosu na značajke razvoja djece, mladih i odraslih s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz spektra autizma, s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom).
  2. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja.
Literatura:
  1. Zakon o volonterstvu, , , NN, .
1. semestar
Logopedija, 1. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija

3. semestar
Logopedija, 1. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija

5. semestar
Logopedija, 1. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Volonterski rad