ERF
search
accessibility

Trening socijalnih vještina II

Šifra: 130732
ECTS: 3.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivana Borić
Izvođači: prof. dr. sc. Ivana Borić - Vježbe u praktikumu
dr. sc. Andrea Ćosić - Vježbe u praktikumu
prof. dr. sc. Martina Ferić - Vježbe u praktikumu

dr. sc. Andrea Ćosić - Predavanja
prof. dr. sc. Martina Ferić - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Vježbe u praktikumu 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Cilj predmeta je razvoj kompetencija studenata za izradu programa rada s djecom, mladima i odraslim osobama temeljen na metodi treninga socijalnih vještina.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja):
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći:
razumjeti, objasniti i klasificirati socijalne vještine
objasniti ulogu socijalnih vještina u razvoju djece i mladih, te odraslih osoba
prepoznati vezu između nedostatka socijalnih vještina i razvoja problema u ponašanju
procijeniti socijalne vještine kod ciljane skupine korisnika
smjestiti specifične programe treninga socijalnih vještina na intervencijski kontinuum
razviti prijedlog intervencijskog programa temeljen na razvoju socijalnih vještina
planirati evaluaciju programa treninga socijalnih vještina
provjeriti učinkovitost treninga socijalnih vještina.

Ocjenjivanje i način vrednovanja:
Praćenje rada studenata
1 ECTS - za aktivno sudjelovanje na nastavi
1 ECTS - izrada zadatka u timu (razvoj radionice TSV-a) i povezivanje s literaturom
1 ECTS - reflektiranje o naučenom, priprema za ispit i ispit.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Teaching Social Skills to Children and Youth, , Cartledge, G,. Milburn, J. F., , 1995.
  2. Trening socijalnih vještina, , Ferić, M., Kranželić Tavra, V., , 2003.
  3. Trening socijalnih vještina, , Ferić, M., Kranželić Tavra, V., , 2005.
  4. : Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina, , Žižak, A., , 2003.
  5. Predstavljanje programa, , Žižak, A., Kranželić Tavra, V., Ferić, M., Jeđud, I., , 2004.
  6. , 1. Ajduković, M., Pečnik, N. (1994): Nenasilno rješavanje sukoba. Alinea, Zagreb (70 str.)
    2. Argyle, M. (1995): Social skills. (In) Mackintosh, N. J., Colman, A. M. (eds.) Learning and Skills. Longman, NY, 76-105.
    3. Balaško, M. (2010): Implementacija i evaluacija programa treninga socijalnih vještina Lančana (Re)Akcija primjer dviju osnovnih škola Grada Zagreba. Diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet.
    4. Bićanić, J. (2001): Vježbanje životnih vještina: Priručnik za razrednike. Alinea. Zagreb. (100 str.)
    5. Bunčić, K., Ivković, Đ., Janković, J., Penava, A. (1994): Igrom do sebe. Alinea, Zagreb.
    6. Kobolt, A. (1997): Social Activity Skills Interventions in Life Space. (u) Rehabilitation and Inclusion, Faculty of Special Education and Rehabilitation University of Zagreb, Zagreb, 177-183.
    7. Kumrić, M. (2010): Povezanost samoprocjene socijalnih vještina s nekim školskim čimebnicima kod adolescenata Varaždinske županije. Diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet.
    8. Mueser, K.T., Bellack, A.S. (2007): Social skills training: Alive and well? Joutnal of Mental Health, ., et.al (eds.): Vulnerable Youth in Residential Care, part 1. Grant, Leuven-Apeldoorn, 55-81.
    10. Rebac, J. (2009): Evaluacija učinkovitosti programa Trening socijalnih vještina TSV. Diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet.
    11. Sheppared, W. C., Shark, S. B., Wilson, D. (1977): Teaching Social Behaviour to Children and Youth. Research press, Campaigne.
    12. Spence, S.H. (2003): Social Skills Training with Children and Young People: Theory, Evidence and Practice. Child and Adolescent Mental Health, 8(2), 84-96-
    13. Sprafkin, R. P., Gershaw, N. J., Goldenstein, A. P. (1993): Social Skills for Mental Health: A Structured Learning Approach. Allyn and Bacon, Boston.
    14. Weltmann Begun, R. (ur) (2007): Socijalne vještine za tinejdžere. Naklada Kosinj, Zagreb.
    15. Zimmerman, D.P. (2002): Research and Practice in Social- and Life-Skills Training. Residential Tretament for Children and Youth, 20(2), 51-57., , , .
2. semestar
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

4. semestar
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Trening socijalnih vještina II