ERF
search
accessibility

Praktikum iz odabranog kolegija

Šifra: 69325
ECTS: 2.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Kolegij omogućava sudjelovanje studenata u radu u praksi uz superviziju mentora.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta:
Dizajnirati edukacijsko-rehabilitacijske postupke primjerene zadovoljavanju potreba pojedinaca i skupina oboljelih od motoričkih poremećaja i kroničnih bolesti
Evaluirati učinak edukacijsko-rehabilitacijskih postupaka
Razvijati suradnju s drugim stručnjacima, timovima, organizacijama i sustavima.

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave:
2.4. Vrste izvođenja nastave: 0 predavanja
0 seminari i radionice
0 vježbe
0 on line u cijelosti
0 mješovito e-učenje
0 terenska nastava
0 samostalni zadaci
0 multimedija i mreža
0 laboratorij
0 mentorski rad
X iskustveno učenje (ostalo upisati) 2.5. Komentari:

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata:
biti će tijekom nastave i na završnom ispitu.
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece, mladih i odraslih osoba s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz autističnog spektra , s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razv
  2. Oblikovati i primjenjivati individualizirane, znanstveno utemeljene, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina) i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  3. Analizirati i razvijati pretpostavke i standarde kvalitete edukacijsko-rehabilitacijske podrške.
  4. Modificirati-preoblikovati edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke s obzirom na njihove učinke.
  5. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka.
  6. Analizirati sustave i modele podrške u zajednici i odabrati primjerene individualnim potrebama djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
Literatura:
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praktikum iz odabranog kolegija