ERF
search
accessibility

Logopedska praksa

Šifra: 89951
ECTS: 4.0
Nositelji: prof. dr. sc. Mirjana Lenček
Izvođači: dr. sc. Dora Knežević - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 120
Vježbe iz stranog jezika 120
Vježbe rekreacije 120
Kliničke vježbe 120
Vježbe u praktikumu 120
Diskusijske skupine 120
Auditorne vježbe 120
Laboratorijske vježbe 120
Lektorske vježbe 120
Vježbe tjelesnog odgoja 120
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
LOGOPEDSKA PRAKSA
Opći podaci
Odsjek Odsjek za logopediju Godina studija: I i II / semestar I, II, III, IV
Studijski program Logopedija - diplomski studij
Nositelj predmeta Prof.dr.sc. Senka Sardelić, Prof.dr.sc. Draženka Blaži
Ustanova nositelja Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Suradnici na predmetu Maja Peretić, prof. logoped
Status predmeta obvezni
Okvirni sadržaj predmeta
Logopedska praksa obuhvaća upoznavanje studenata diplomskog studija s urednim razvojem komunikacijskih i jezično-govornih i glasovnih obrazaca u predškolskoj i školskoj dobi, te njihovo praktično osposobljavanje za rad u svim sustavima i s čitavom populacijom djece i odraslih osoba kod kojih postoje teškoće jezično-govorno-glasovne komunikacije kao i teškoće gutanja uslijed različite organske ili funkcionalne etiologije. Provodi se:
U I. semestru - u predškolskim ustanovama pod mentorstvom stručnog suradnika-prof. logopeda.
U II. semestru - u školama pod mentorstvom stručnog suradnika-prof. logopeda.
U III. semestru - u klinikama pod mentorstvom prof. logopeda - kliničara.
U IV. semestru - individualni rad, praksa se provodi prema odabiru studenta, a pod mentorstvom prof. logopeda - kliničara
Kompetencije, znanja i vještine koje predmet razvija
Kompetencije studenti stječu kroz opservacije, hospitacije, neposredan rad s djetetom i grupom djece s različitim oblicima komunikacijskih, jezično-govornih, slušnih i glasovnih teškoća te teškoća gutanja, a odnose se na:
- vještinu probira jezično-govorno-glasovnih i slušnih teškoća,
- vještinu primjene dijagnostičkiih instrumenata i sposobnost analize rezultata i interpretaciju,
- vještinu provođenja terapijskog rada za sve jezično-govorne, glasovne i komunikacijske poremećaje, te teškoća gutanja,
- vještinu pisanja nalaza i savjetovanja roditelja i klijenta,
- vještinu sudjelovanja rada u timu,
- primjenu načela etičkog postupanja u dijagnostici i terapiji.
ECTS - bodovi 4 po semestru, ukupno 20 ECTS-a u 2 godine
Broj sati Pred.: 0 Sem.:0 Vj.: 8 Ukupno sati: 480 u dvije akademske godine
Način polaganja ispita: kolokvij, demonstracije i samostalni zadatak
Metode nastave
vježbe samostalni zadatak multimedija
demonstracije konzultacije
Ishodi učenja:
  1. Primijeniti etička načela u logopedskom radu.
  2. Predlagati rješenja iz područja komunikacije, slušanja, jezika, govora i glasa te čitanja, pisanja, hranjenja i gutanja osobama unutar i izvan profesionalnog okruženja zastupajući stručno mišljenje.
  3. Planirati daljnji osobni stručni i znanstveni razvoj.
Literatura:
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Logopedija
Termini konzultacija:

Logopedska praksa