ERF
search
accessibility

Kognitivne strategije učenja

Šifra: 116790
ECTS: 3.0
Nositelji: prof. dr. sc. Daniela Cvitković
Izvođači: prof. dr. sc. Daniela Cvitković - Kliničke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Kliničke vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
SILABUS KOLEGIJA KOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA

Izborni kolegij/1.godina diplomskog studija studijskog smjera Rehabilitacija, modula Inkluzivna edukacija i rehabilitacija/zimski semestar

Satnica:predavanja 2 sata tjedno, vježbe 1 sat tjedno

Nositelj : izv.prof. dr.sc. Daniela Cvitković


Kompetencije: Razumijevanje kognitivnih strategija učenja
Primjena znanja o kognitivnim strategijama u radu s učenicima s teškoćama

Predavanja i dio vježbi održava se na fakultetu, a ostatak vježbi student odrađuje dajući podršku u učenju djetetu s kojim kontinuirano radi cijeli semestar. Na taj način student primjenjuje znanja o strategijama koja stječe na predavanjima izravno davajući podršku djetetu.

Ocjena

-ukupna ocjena kolegija uključuje:
- Aktivnost na nastavi
- Izvješće s vježbi
- Ocjena iz završnog usmenog ispita

Teme:
1. Definicija i određenje kognitivnih strategija učenja
2. Opće strategije učenja
3. Specifične strategije učenja
4. Motivacija, samopoimanje i primjena kognitivnih strategija učenja
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Matematika bez suza:kako pomoći djetetu s teškoćama u učenju matematike, , M. C. Sharma, , 2001.
  2. Psihologija Pamćenja i Učenja, , P. Zarevski, Naklada Slap , Jastrebarsko, 2007.
  3. PROVE-ing what you know, , D. Scanlon, , 2002.
  4. Strategy Instruction for Students with Learning Disabilities, , Reid, R.; Lieneman, T.O., Hagaman, J.L., The Guilford Press, New York, London, 2013.
  5. Skripta:Kognitivne strategije učenja, , Daniela Cvitković, , .
  6. The Effects of a Strategic Writing Program for Students with and without Learning Disabilities in Inclusive Fifth-Grade Classes Learning Disabilities Research & Practice, , Y. N. Bui, J. B. Schumaker, D.D. Deshler, , 2006.
  7. Adolescents with Learning Disabilities as Writers:Are We Selling Them Short?, Learning Disabilities Research & Practice, , J. B. Schumaker, D.D. Deshler, , 2009.
  8. Relationship between peer feedback, cognitive and metacognitive strategies and achievement in networked peer assessment, British Journal of Educational Technology, , E.Zhi-Feng Liu , S. S. J. Lin, , 2007.
1. semestar
Edukacijska rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija

3. semestar
Edukacijska rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Kognitivne strategije učenja