ERF
search
accessibility

Interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja i obrazovanja

Šifra: 81059
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Nevenka Maras
Izvođači: doc. dr. sc. Nevenka Maras - Seminar
pred. dr. sc. Tomislava Vidić - Seminar

pred. dr. sc. Tomislava Vidić - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ishodi učenja:
  1. Razlikovati značajke urednog razvoja djece, mladih i odraslih u odnosu na značajke razvoja djece, mladih i odraslih s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficit
  2. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja
  3. Objasniti osnove transdisciplinarne profesionalne suradnje i ulogu edukacijskog rehabilitatora u sustavima odgoja i obrazovanja, profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja, socijalne skrbi i zdravstva
  4. Primjenjivati profesionalnu terminologiju u skladu sa suvremenim konceptima u području edukacijske rehabilitacije
  5. Primjenjivati vještine aktivnog učenja i kritičkog mišljenja
  6. Komunicirati informacije, ideje i njihova rješenja stručnoj i općoj javnosti na pisani ili usmeni način koristeći stručnu terminologiju.
  7. Odabrati relevantne izvore informacija s ciljem poticanja vlastitog profesionalnog razvoja odnosno cjeloživotnog učenja.
Literatura:
  1. , Miljković, D., Rijavec, M. (2002.) Kako rješavati konflikte?, IEP-D2 & Vern', Zagreb
    Miljković, D., Rijavec, M. (2002.) Kako se zauzeti za sebe?, IEP-D2 & Vern', Zagreb.
    Miljković, D., Rijavec, M. (2002.) Komuniciranje u organizaciji, IEP-D2 & Vern', Zagreb.
    Miljković, D., Rijavec, M. (2012.) Razgovori sa zrcalom-sedmo izdanje, IEP-D2, Zagreb (poglavlja, 6-10)

    Reardon, K.K. (1998.) Interpersonalna komunikacija. Zagreb: Alinea
    Rijavec, M., Miljković, D. (2002.) Neverbalna komunikacija, IEP-D2 & Vern', Zagreb., , , .
  2. , Brajša,P. (1993.) Pedagoška komunikologija. Zagreb. Školske novine.
    Rosenberg, M. (2003.) Nonviolent Communication - A Language of Life, A PuddleDancer Press Book, Encinitas California., , , .
2. semestar
Logopedija, 2. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

4. semestar
Logopedija, 2. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

6. semestar
Logopedija, 2. semestar - Redovni studij - Logopedija
Rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Socijalna pedagogija, 2. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja i obrazovanja