ERF
search
accessibility

Grupni rad I

Šifra: 130765
ECTS: 4.0
Nositelji: prof. dr. sc. Anamarija Žic Ralić
Izvođači: prof. dr. sc. Anamarija Žic Ralić - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Metodičke vježbe 45
Vježbe iz stranog jezika 45
Vježbe rekreacije 45
Kliničke vježbe 45
Vježbe u praktikumu 45
Diskusijske skupine 45
Auditorne vježbe 45
Laboratorijske vježbe 45
Lektorske vježbe 45
Vježbe tjelesnog odgoja 45
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Steći osnovne osobne, socijalne i emocionalne kompetencije za rad s ljudima, unapređenje osobnog razvoja i stjecanje osnovnih vještina grupnog rada
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Demonstrirati znanje i razumijevanje vrsta grupa, faza grupnog rada, uloga članova u grupi, uloge i vještina voditelja.
Prepoznavanje kvalitete kontakta sa sobom i kontakta s okolinom, vlastitih jakih i slabih strana, razine samopoštovanja i razine zadovoljavanja potreba.
Demonstrirati vještine komunikacije i vještine kojima se potiče klijenta na proširenje svjesnosti o sebi i okolini, uspostavljanje kvalitetnog kontakta, zadovoljenje potreba i razvoj samopoštovanja.
Dati doprinos razvoju povjerenja među članovima grupe, međusobnom uvažavanju, stvaranju ugodne emocionalne klime u grupi koja potiče izražavanje vlastitih misli,
osjećaja i empatiju s članovima grupe.
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Teme koje se prorađuju kroz predavanja i vježbe:
Praktični rad
Opis pet jednosatnih susreta s klijentom u cilju ostvarivanja kontakta i poticanja proširenja svjesnosti o pozitivnim aspektima življenja (Ishod C)
Usvojenost teoretskih sadržaja procjenjuje se kroz 2 kolokvija; usvojenost praktičnih vještina procjenjuje se kroz realizaciju praktičnog rada.
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Kolokvi I i II 50 posto ocjene
Doprinos radu grupe 25 posto
Praktični rad 25 posto ocjene
Ishodi učenja:
  1. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina), zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  2. Planirati profesionalni i osobni razvoj kroz nastavak obrazovanja u struci i srodnim profesionalnim područjima
  3. Primjenjivati vještine aktivnog učenja i kritičkog mišljenja
Literatura:
  1. Grupni pristup u psihosocijalnom radu, Društvo za psihološku pomoć, , Ajduković, M., Zagreb, 1997.
  2. Razgovori sa zrcalom, , Miljković, D., Rijavec, M., Zagreb, 1997.
  3. Grupni rad, , Žic Ralić, A., , 2003.
  4. Budimo prijatelji, , Bognar, L., Uzelac, M., Bagić, A., Zagreb, 1994.
  5. Igrom do sebe, , Bunčić, K., Ivković, Đ., Janković, J., Penava, A., Alinea, Zagreb, 1993.
  6. U potrazi za srećom, , Good, P., NIP Alinea, Zagreb, 1991.
  7. Kako pomoći klincima da si sami pomognu, , Good, P., NIP Alinea, Zagreb, 1993.
  8. Razgovori sa zrcalom, , Miljković, D., Rijavec, M., IEP, Zagreb, 1997.
  9. Bolje biti vjetar nego list, , Miljković, D., Rijavec, M., IEP, Zagreb, 2002.
  10. Put do dječjeg srca, , Ouclander, V, Skolska knjiga Zagreb, 1996.
  11. Osobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima, , Žic, A., , 2000.
3. semestar
Rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Socijalna pedagogija, 3. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija

5. semestar
Rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Socijalna pedagogija, 3. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Grupni rad I