ERF
search
accessibility

Volonterski rad

Šifra: 198991
ECTS: 2.0
Nositelji: prof. dr. sc. Zrinjka Stančić
izv. prof. dr. sc. Ana Leko Krhen
Izvođači: dr. sc. Dora Knežević - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Vježbe rekreacije 20
Lektorske vježbe 20
Vježbe tjelesnog odgoja 20
Vježbe iz stranog jezika 20
Kliničke vježbe 20
Vježbe u praktikumu 20
Metodičke vježbe 20
Diskusijske skupine 20
Laboratorijske vježbe 20
Auditorne vježbe 20
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ishodi učenja:
  1. 1. Razlikovati značajke urednog razvoja djece, mladih i odraslih u odnosu na značajke razvoja djece, mladih i odraslih s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz spektra autizma, s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom).
  2. 2. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja .
  3. 1. Distinguishing characteristics of typical development of children, youth and adults in relation to charactersitics of development of children, youth and adults with visual impairments, motor disorders, chronic diseases, intellectual disabilities, learning disabilities, attention deficit and hyperactive disorder, autism spectrum disorder (ASD), multiple disabilities and with other developmental and acquired disabilities in functioning with various etiology (hereinafter: children with disabilities and pers
  4. 2. Explaining the levels of support needs of children with disabilities and persons with disabilities, in accordance with the characteristics of their functioning.
Literatura:
2. semestar
Izborni predmeti Rehabilitacija (2. semestar) - Izvanredni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Volonterski rad