ERF
search
accessibility

Rehabilitacija igrom I

Šifra: 198979
ECTS: 4.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev
Izvođači: Lea Masnjak Šušković, mag. psych. - Kliničke vježbe
izv. prof. dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev - Kliničke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Metodičke vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Vježbe u praktikumu 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Auditorne vježbe 30
Vježbe rekreacije 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ishodi učenja:
  1. Razlikovati značajke urednog razvoja djece, mladih i odraslih u odnosu na značajke razvoja djece, mladih i odraslih s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz spektra autizma, s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom).
  2. Planirati profesionalni i osobni razvoj kroz nastavak obrazovanja u struci i srodnim profesionalnim područjima.
  3. Distinguishing characteristics of typical development of children, youth and adults in relation to charactersitics of development of children, youth and adults with visual impairments, motor disorders, chronic diseases, intellectual disabilities, learning disabilities, attention deficit and hyperactive disorder, autism spectrum disorder (ASD), multiple disabilities and with other developmental and acquired disabilities in functioning with various etiology (hereinafter: children with disabilities and persons
  4. Explaining the levels of support needs of children with disabilities and persons with disabilities, in accordance with the characteristics of their functioning.
  5. Describing the elements of the process of education and rehabilitation (early detection/ screening, assessment, planning, implementation, evaluation) in working with children with disabilities and persons with disabilities and people from their living environment (family, caregivers, peers, partners, roommates, associates)
  6. Conducting education and rehabilitation assessment of levels of motor, sensory, cognitive, emotional and social functioning of children with disabilities and persons with disabilities and assessment of characteristics of their living environment (family, school, peers, housing, employment, etc.) under supervision.
  7. Implementing education and rehabilitation programs and procedures in order to improve functional development (abilities, knowledge and skills), meet individual needs and achieve quality of life for children with disabilities and persons with disabilities under supervision.
  8. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja .
  9. Opisati elemente edukacijsko-rehabilitacijskog procesa (rano otkrivanje/probir, procjena, planiranje, provedba, evaluacija) u radu s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te osobama iz njihova životnog okruženja (obitelj, skrbnici, vršnjaci, partneri, sustanari, suradnici)
  10. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom te procjenu značajki njihova životnog okruženja (obitelj, škola, vršnjaci, stanovanje, zapošljavanje, itd.).
  11. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina), zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  12. Analizirati stanja i potrebe za osiguravanjem pristupačnosti socijalne skrbi, zdravstva, odgoja i obrazovanja, profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja, radi izjednačavanja mogućnosti i socijalnog uključivanja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  13. Zagovarati potrebe i prava djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom u području socijalne zaštite, zdravstvene zaštite, odgoja i obrazovanja, profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja te neovisnog življenja u zajednici.
  14. Procijeniti etičke izazove u struci i zastupati profesionalna i etička načela.
  15. Primjenjivati profesionalnu terminologiju u skladu sa suvremenim konceptima u području edukacijske-rehabilitacije.
Literatura:
Termini konzultacija:

Rehabilitacija igrom I