ERF
search
accessibility

Praksa

Šifra: 144703
ECTS: 10.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivana Borić
Izvođači: dr. sc. Matea Belošević - Vježbe u praktikumu
dr. sc. Andrea Ćosić - Vježbe u praktikumu
izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović - Vježbe u praktikumu
izv. prof. dr. sc. Josipa Mihić - Vježbe u praktikumu
izv. prof. dr. sc. Anja Mirosavljević - Vježbe u praktikumu
izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 180
Vježbe iz stranog jezika 180
Vježbe rekreacije 180
Kliničke vježbe 180
Vježbe u praktikumu 180
Diskusijske skupine 180
Auditorne vježbe 180
Laboratorijske vježbe 180
Lektorske vježbe 180
Vježbe tjelesnog odgoja 180
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
upoznavanje studenata/ica s radom ustanova i programima koji se bave djecom i mladima u riziku ili s već izraženim poremećajima u ponašanju,
omogućiti studentima/icama uvjete za okušavanje u neposrednom praktičnom radu s pojedincima i grupama pod mentorstvom.
Na taj način studenti/ce znanja i vještine stečene na Fakultetu dopunjuju novim znanjima i iskustvima iz prakse, integriraju ih te ostvaruju kompetencije definirane studijskim programom.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4 do 10 ishoda učenja):
Nakon uspješno savladanog predmeta Praksa studenti/ce će biti moći:
Kritički ocijeniti dijelove sustava /kontinuum intervencija unutar pojedinih resora
Samostalno provesti programe intervencija s pojedincima i grupama različite dobi, u različitim životnim kontekstima te valorizirati njihove učinke
Planirati vlastito socijalnopedagoško stručno djelovanje
Organizirati svoj stručni socijalnopedagoški rad
Usporediti zadatke i kompetencije potrebne za različite profesionalne uloge socijalnih pedagoga s obzirom na okruženje djelovanja te procijeniti vlastitu profesionalnu pripremljenost i osobnu preferenciju za svaku od njih

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave:
Predmet se izvodi radom (uz mentora) u dvije institucije u kontinuiranom trajanju od 6 tjedana u razdoblju 9.11. - 18.12.2015.
Studenti/ce praksu obavljaju u dvije ustanove, na način da u svakoj provedu 3 tjedna u kontinuitetu što ukupno iznosi 180 sati direktnog rada. Ostatak opterećenja studenti imaju u opisivanju obavljenih zadataka i drugim poslovima u dogovoru s mentorima. U svakoj ustanovi student/ice će imati mentora/icu - socijalnog pedagoga te s njime dogovarati soj radni raspored. Student/ica je dužan/a tijekom prakse pratiti rad mentora/ice te obavljati praksu sukladno radnom vremenu mentora/ice.
Nakon obavljene prakse i predane te pozitivno ocjenjene dokumentacije, u vidu Mape prakse koja mora biti ovjerena potpisom mentora/ice te potpisom ravnatelja/ice i pečatom ustanove, student/ica ima pravo dobiti potpis. Nepotpuna, neuredna ili netočna (u smislu netočno izvršenih radnih zadataka) Mapa prakse vraća se studentima/icama na dopunu. Nakon dopune mapa se ponovno pregledava i procjenjuje.
Ishodi učenja:
  1. Unaprijediti postojeće suradnje u okviru interdisciplinarnog timskog pristupa te predlagati nove suradnje u najboljem interesu korisnika
  2. Voditi timove i druge radne skupine formirane u svrhu rješavanja specifičnih problema korisnika i/ili stručnih pitanja
  3. Zastupati etičke principe i suvremene standarde struke
  4. Samoprocijeniti vlastite interpersonalne, generičke i profesionalne kompetencije i u skladu s time upravljati vlastitim profesionalnim razvojem
  5. Evaluirati procese i učinke intervencija s pojedincima, grupama i zajednicama tijekom provedbe i po završetku intervencije te rezultate koristiti za unaprjeđenje intervencija
Literatura:
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Praksa