ERF
search
accessibility

Praksa

Šifra: 81198
ECTS: 2.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Ante Bilić Prcić
Izvođači: Svea Kučinić, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Andrea Paulik, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Brigita Vilč, mag. rehab. educ. - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 25
Vježbe iz stranog jezika 25
Vježbe rekreacije 25
Kliničke vježbe 25
Vježbe u praktikumu 25
Diskusijske skupine 25
Auditorne vježbe 25
Laboratorijske vježbe 25
Lektorske vježbe 25
Vježbe tjelesnog odgoja 25
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Ciljevi prakse jesu:
upoznavanje studenata ica s radom ustanova i programima koji se bave djecom i mladima s teškoćama i odraslim osobama s invaliditetom,
te omogućiti studentima studenticama sudjelovanje u neposrednom praktičnom radu s pojedincima i grupama pod mentorstvom edukacijskog rehabilitatora.
Na taj način studenti/ce znanja i vještine stečene na Fakultetu dopunjuju novim znanjima i iskustvima iz prakse, integriraju ih te ostvaruju kompetencije definirane studijskim programom
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Prepoznati specifičnosti potreba djece s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom
Provoditi aktivnosti koje su dio programa intervencija s djecom s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom pod supervizijom mentora edukacijskig-rehabilitatora
Uspostaviti suradnju s mentorom edukacijskim rehabilitatorom tijekom provođenja aktivnosti opservacije, procjene, planiranja, provođenja i evaluiranja edukacijsko-rehabilitacijskih postupaka,
intervencija i programa
Prihvatiti odgovornost za povjerljivost informacija i primjenu etičkih načela u profesionalnom radu
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Studenti praksu obavljaju u ustanovama iz sustava zdravstva, socijale i obrazovanja kao i u organizacijama iz nevladinog sektora.
Praksa se provodi tijekom jednog tjedna u ukupnom trajanju od 25 sati u individualnom ili grupnom radu s djecom s teškoćama u razvoju ili osobama s invaliditetom.
U svakoj ustanovi student će imati mentora edukacijskog rehabilitatora te s njime dogovarati svoj radni raspored.
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Nakon obavljene prakse studenti, najmanje tjedan dana prije ispitnog roka, predaju,
od mentora i odgovorne osobe potpisan i ovjeren Dnevnike prakse nositelju kolegija.
Nakon što nositelj kolegija pregleda
Dnevnik prakse i odobri ga student ima pravo dobiti potpis u indeks čime je izvršio obvezu stručne prakse
i stekao predviđene ECTS bodove.
Informacije o kvaliteti studentskog rada kao i o kvaliteti koju mentori sa prakse omogućavaju studentima vidjet će se kroz
Dnevnik prakse koji će uključivati opisnu ocjenu mentora, ali i studenta.
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom te procjenu značajki njihova životnog okruženja
  2. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja, zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  3. Provesti, uz superviziju, evaluaciju edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  4. Primjenjivati profesionalnu terminologiju u skladu sa suvremenim konceptima u području edukacijske rehabilitacije
  5. Primjenjivati vještine aktivnog učenja i kritičkog mišljenja
Literatura:
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praksa