ERF
search
accessibility

Praktikum iz unapređivanja socijalne kompetencije

Šifra: 32346
ECTS: 4.0
Nositelji: prof. dr. sc. Zrinjka Stančić
Izvođači: dr. sc. Ana-Marija Bohaček - Predavanja

dr. sc. Ana-Marija Bohaček - Auditorne vježbe
prof. dr. sc. Zrinjka Stančić - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Metodičke vježbe 45
Vježbe iz stranog jezika 45
Vježbe rekreacije 45
Kliničke vježbe 45
Vježbe u praktikumu 45
Diskusijske skupine 45
Auditorne vježbe 45
Laboratorijske vježbe 45
Lektorske vježbe 45
Vježbe tjelesnog odgoja 45
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Cilj je kolegija omogućiti studentima da, vođeni teorijskim osnovama, a kroz mentorirano iskustvo u kreiranju i provođenju
Individualnih programa u radu s učenicima s intelektulnim teškoćama (IT) budu osposobljeni za samostalno kreiranje,
provođenje i evaluaciju učinkovitosti u područjima Programa socijalne kompetencije.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Nakon uspješno završenog kolegija studenti će moći:
komunicirati s roditeljima, rehabilitatorima, učenicima, drugim stručnjacima radi procjene i planiranja potreba djece i mladih u području programa (1)
procijeniti razine kompetencija u odabranim područjima programa (4)
kreirati Individualni plan razvoja/unapređivanja kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života u skladu s cjelovitim potrebama učenika (4)
provesti Individualni program u području kompetencija (1 cilj, 4 zadatka) (4, 5)
evaluirati učinkovitost provedenog Individualnog programa programa (4,5)
prikazati izvedeni Individualni program (5)
Praćenje rada studenata
aktivno sudjelovanje u raznolikim oblicima rada tijekom predavanja (0.5 ECTS)
pripremanje i prikaz Individualnog programa (2 ECTS)
usmeni ispit (0.5 ECTS)
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Ocjene:
9.1 do 10.0 bodova = izvrstan (5)
8.1 do 9.0 bodova = vrlo dobar (4)
7.1 do 8.0 bodova = dobar (3)
6.1 do 7.0 bodova = dovoljan (2)
Ishodi učenja:
  1. Objasniti različite modele i programe u zajednici utemeljene edukacije i rehabilitacije za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom.
  2. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom te procjenu značajki njihova životnog okruženja (obitelj, škola, vršnjaci, stanovanje, zapošljavanje, itd.).
  3. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina), zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
Literatura:
  1. Program socijalne kompetencije za učenike s posebnim edukacijsko socijalnim potrebama, , Ivančić,Đ., Stančić,Z., , 2006.
  2. Dopunske teorije, , Stančić,V., Sveučilište u Zagrebu, 2001.
  3. Stilovi učenja čarobnjaci u komunikaciji, , Stančić, Z., Ivančan, A., Dobrić-Fajl, E., Periša, D., , 2010.
  4. Socijalna zrelost, socijalni razvoj, , Stančić, Z., , 1996.
  5. Prijedlog programa socijalne kompetencije za učenike s posebnim potrebama osnovnoškolske dobi, , Stančić, Z., Ivančić, Đ., , 1999.
6. semestar
Rehabilitacija, 6. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praktikum iz unapređivanja socijalne kompetencije