ERF
search
accessibility

Praktikum iz odabranog kolegija

Šifra: 69326
ECTS: 2.0
Nositelji: doc. dr. sc. Ana Katušić
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Kolegij omogućava sudjelovanje studenata u radu u praksi uz superviziju mentora.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta:
Dizajnirati edukacijsko-rehabilitacijske postupke primjerene zadovoljavanju potreba pojedinaca i skupina oboljelih od motoričkih poremećaja i kroničnih bolesti
Evaluirati učinak edukacijsko-rehabilitacijskih postupaka.
Razvijati suradnju s drugim stručnjacima, timovima, organizacijama i sustavima.

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave:
2.4. Vrste izvođenja nastave: 0 predavanja
0 seminari i radionice
0 vježbe
0 on line u cijelosti
0 mješovito e-učenje
0 terenska nastava
0 samostalni zadaci
0 multimedija i mreža
0 laboratorij
0 mentorski rad
X iskustveno učenje (ostalo upisati)

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata:
biti će tijekom nastave i na završnom ispitu.
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece, mladih i odraslih osoba s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim
  2. Analizirati sustave i modele podrške u zajednici i odabrati primjerene individualnim potrebama djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  3. Kritički prosuđivati ostvarivanje prava i preuzimanje odgovornosti svih dionika u sustavima koji razvijaju modele i pružaju skrb i podršku djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom
  4. Zagovarati i kreirati postupke unapređenja procesa socijalne inkluzije te razvoja suvremenih modela i programa podrške u zajednici za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom
  5. Procijeniti čimbenike i obilježja kvalitete življenja djeca s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom te njihovih obitelji
  6. Kreirati nove oblike procjene zadovoljavanja potreba pojedinaca i skupina djece teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  7. Oblikovati i primjenjivati individualizirane, znanstveno utemeljene, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  8. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  9. Modificirati/preoblikovati edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke s obzirom na njihove učinke
  10. Supervizirati prvostupnike edukacijske rehabilitacije tijekom provedbe edukacijsko-rehabilitacijske procjene te primjene edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  11. Analizirati i razvijati pretpostavke i standarde kvalitete edukacijsko-rehabilitacijske podrške
  12. Primjenjivati vještine timskog rada i suradnje sa stručnjacima različitih profila, s različitim organizacijama i sustavima te osobama iz životnog okruženja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
Literatura:
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praktikum iz odabranog kolegija