ERF
search
accessibility

Osobno usmjereno planiranje podrške I

Šifra: 144664
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar
Izvođači: doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar - Seminar

doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar - Kliničke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Kliničke vježbe 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Aktivnim sudjelovanjem u nastavi:
Povezivanjem stečenih znanja iz kolegija koji sadržajem koreliraju i/ ili čiji su sadržaji preduvjet ovog kolegija studentima se omogućuje stjecanje znanja za kompetentno vođenje i sudjelovanje u transdisciplinarnom pristupu provedbe individualnih obiteljskih i djetetovih planova podrške pri planiranju odgojno obrazovnih i rehabilitacijskih postupaka tijekom tranzicijskog razdoblja od predškolskog do ranog osnovnoškolskog obrazovanja.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja):
Po odslušanim predavanjima te ispunjenim obvezama student zna navesti, obratiti se i zatražiti i informacije l relevantne za podršku obitelji i djetetu s intelektualnim teškoćama od medicinsko-zdravstvenih i socijalno obrazovnih nadležnih entiteta u tranzicijskom razdoblju od predškolskog do ranog osnovnoškolskog obrazovanja

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave:
Analiza formalnih i neformalnih resursa podrške (medinsko-zdravstveni; socijalno - obrazovni nadležni entiteti za podršku obitelji i djetetu s intelektualnim teškoćama u tranzicijskom razdoblju prema predškolskom, odnosno osnovno-školskom odgoju i obrazovanju)
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija
studentska anketa papir-olovka; on-line studentska anketa koju provodi Sveučilište, evaluacija koju provodi nastavnik na kraju nastavnog kolegija.

Ocjenjivanje i vrednovanje:
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija
studentska anketa papir-olovka; on-line studentska anketa koju provodi Sveučilište, evaluacija koju provodi nastavnik na kraju nastavnog kolegija.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Program rada s djecom s teškoćama u razvoju, , Levandovski, D., Teodorović, B., Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1989.
  2. Kako poticati dijete s mentalnom retardacijom, Priručnik za roditelje, Levandovski, D., Teodorović, B., Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1991.
  3. Prava osoba s intelektualnim teškoćama, , , , 2005.
  4. Stimulacija perceptivnih i motoričkih sposobnosti, , Teodorović, B., Levandovski, D., Pintarić, Lj., Kiš-Glavaš, L., , 1997.
  5. Osobine i psihološki uvjeti razvoja djeteta predškolske dobi, , Starc, B., Ćudina-Obradović, M., Pleša, A., Profaca, B. i Letica, M., Zagreb: Golden marketing, 2004.
  6. Dijete s posebnim potrebama: poticanje intelektualnog i emocionalnog razvoja, , Greenspan, S., Wieder, S., Simons, R., , 2003.
2. semestar
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: INKLUZIJA i ART, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: INKLUZIJA i VID, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija

4. semestar
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: INKLUZIJA i ART, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: INKLUZIJA i VID, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Osobno usmjereno planiranje podrške I