ERF
search
accessibility

Kvantitativne metode istraživanja

Šifra: 39424
ECTS: 4.0
Nositelji: doc. dr. sc. Ajana Löw
Izvođači: doc. dr. sc. Ajana Löw - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je osposobiti studenta za primjenu osnovnih parametrijskih i neparametrijskih statistickih metoda, uz korištenje statistickog programa SPSS.

Sadržaj kolegija:
Osnovne funkcije statistickog programa SPSS
Kodni plan, priprema baze za unos te uredivanje baze za obrade
Upravljanje varijablama u bazi
Tablicni i graficki prikaz rezultata
Deskriptivni pokazatelji u statistickom programu SPSS
Normalitet distribucije u statistickom programu SPSS
Neparametrijski testovi
Parametrijske i neparametrijske metode testiranja razlike izmedu dva uzorka u statistickom programu SPSS
Parametrijske i neparametrijske metode testiranja razlike izmedu dva mjerenja u statistickom programu SPSS
Koeficijenti korelacije u statistickom programu SPSS
Analiza varijance u statistickom programu SPSS
Izvještavanje o rezultatima

Obveze studenata: Studenti su obvezni pohadati predavanja i vježbe (80%), i napraviti projektni zadatak.
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu: Bodovi ostvareni kroz razlicite aktivnosti se zbrajaju te se na temelju toga formira konacna ocjena.
Ishodi učenja:
  1. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  2. Modificirati/preoblikovati edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke s obzirom na njihove učinke
  3. Planirati i provoditi znanstvena istraživanja temeljena na poštivanju etičkog kodeksa i načela društvene korisnosti rezultata istraživanja
  4. Protumačiti stručnoj i široj javnosti znanstveno utemeljene informacije o edukacijsko-rehabilitacijskom procesu, odnosno sustavima podrške za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom
  5. Primijeniti primjerene metodološke postupke u znanstvenom radu
Literatura:
  1. Petzova statistika, , Petz B., Kolesarić, V., Ivanec, D., , 2012.
  2. Metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima, , Mejovšek, M., , 2013.
2. semestar
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: INKLUZIJA i ART, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: VID i ART, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija

4. semestar
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: INKLUZIJA i ART, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti Edukacijska rehabilitacija: VID i ART, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Kvantitativne metode istraživanja