ERF
search
accessibility

Informacijski sustavi u socijalnoj pedagogiji

Šifra: 79964
ECTS: 4.0
Nositelji: pred. mr. sc. Rafael Pejčinović
Izvođači: pred. mr. sc. Rafael Pejčinović - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Educirati studente o prisutnosti informacijskih sustava u našem svakodnevnom okruženju, da prepoznaju potrebe za njihovom uspostavom te da shvate ulogu svake osobe koja je dio sustava kako u fazi izgradnje sustava, tako i u fazi njegovog korištenja
Upoznati studente s fazama životnog ciklusa informacijskog sustava
Educirati studente o provedbi projekata kao načina uspostave informacijskih sustava te ih educirati da mogu razlikovati projekte od radnih procesa i zadataka kao i uloge u projektnim timovima
Upoznati studente s fazama životnog ciklusa upravljanja projektom te kako će predlagati svoju ideju za unapređenjem rada socijalnog pedagoga u nekoj od institucija sponzorima projekta, odnosno rukovoditeljima koji imaju mogućnost odobravati pokretanje projekata

Očekivani ishod učenja:
Razumijevanje primjene informacijskih sustava u socijalnoj pedagogiji i sustava koji ga okružuju
Poznavanje elemenata informacijskih sustava u socijalnoj pedagogiji
Osnovno poznavanje metoda za izgradnju informacijskih sustava u socijalnoj pedagogiji
Sposobnost razlikovanja vrsta informacijskih sustava u socijalnoj pedagogiji
Razlučivanje značajnih od ne značajnih događaja prilikom projektiranja informacijskih sustava u socijalnoj pedagogiji
Razumjeti faze životnog ciklusa informacijskih sustava i faze upravljanja projektima za izgradnju informacijskih sustava, kao i pojedine uloge u projektnim timovima
Razumjeti proces nastajanja i dizajniranja baze podataka

Ocjenjivanje i vrednjovanje studenata:
se radi preko 5 elementa.
Ishodi učenja:
  1. Unaprijediti postojeće suradnje u okviru interdisciplinarnog timskog pristupa te predlagati nove suradnje u najboljem interesu korisnika
Literatura:
  1. Vodič za upravljanje projektima, , Gregory M. H, , 2009.
  2. Projektni menadžment, , Omazić, M. A., Baljkas, S., , 2005.
  3. Razvoj informacijskih sustava, , Pavlić, M, , 1996.
  4. Tehnologija projektiranja, , . Pavlić, M, , 1995.
  5. Analiza i implementacija informatičkih sustava, , Grbavac, V, , 1991.
1. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Obavezni predmet - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Informacijski sustavi u socijalnoj pedagogiji