ERF
search
accessibility

Hrvatski znakovni jezik 401

Šifra: 130851
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Marina Milković
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Vježbe rekreacije 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Diskusijske skupine 30
Auditorne vježbe 30
Laboratorijske vježbe 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cije je predmeta razvijati fluentnost u znakovanju, razumijevanje sadržaja i interaktivne komunikacije na HZJ, usvojiti vještine prepričavanja te se upoznati s teorijom i praksom prevođenja.

Studenti će:
- pokazati odgovarajuću razinu poznavanja rječnika i gramatike HZJ-a te pokazati svijest i poštovanje prema zajednici i kulturi Gluhih
- razumijeti i interpretirati sadržaje prezentirane na HZJ-u te prenijeti različite informacije, koncepte i ideje u različite svrhe na HZJ-u
- razlikovati i demostrirati različite tehnike prevođenja s/na HZJ
Ishodi učenja:
  1. Integrirati kliničke informacije radi planiranja i provedbe logopedske intervencije.
  2. Critically evaluate interdisciplinary professional and scientific content for the purpose of applying modern knowledge in the field of speech-language pathology.
  3. Primijeniti etička načela u logopedskom radu.
  4. Predlagati rješenja iz područja komunikacije, slušanja, jezika, govora i glasa te čitanja, pisanja, hranjenja i gutanja osobama unutar i izvan profesionalnog okruženja zastupajući stručno mišljenje.
  5. Planirati daljnji osobni stručni i znanstveni razvoj.
  6. Kritički prosuditi interdisciplinarne stručne i znanstvene sadržaje u svrhu primjene suvremenih spoznaja u području logopedije.
  7. Integrate clinical information to plan and implement a speech-language pathology intervention.
  8. Apply ethical principles in speech-language pathology work/practice.
  9. Propose solutions in the field of communication, listening, language, speech and voice as well as reading, writing, eating and swallowing to people inside and outside the professional environment representing professional opinion.
  10. Plan further personal professional and scientific development.
Literatura:
  1. Interpreting: An introduction; Registry of interpreters for the Deaf, Inc.USA, , Frishberg, N., , 1990.
  2. Prevoditelj most između čujućeg i gluhog svijeta. U Šegota, I. (ur): Zbornik, , Pribanić, Lj., , 2007.
3. semestar
Logopedija, 3. semestar - Redovni studij - Logopedija
Termini konzultacija:

Hrvatski znakovni jezik 401