U okviru Erasmus+ projekta 'Developing Inclusive Education for Students with Disabilities in Sri Lankan Universities - IncEdu' (2019 – 2023) od 12. do 16. prosinca 2022. na University of Peradeniya, Šri Lanka članice projektnog time ERF-a održale su predavanja i radionice za nastavno i nenastavno osoblje sa četiri šrilankanska sveučilišta. U projektu sudjeluju sveučilišta sa Šri Lanke ((University of Peradenya, University of Ruhuna, Sri Lanka Technological Campus i Eastern University of Sri Lanka) i četiri europska sveučilišta (Transilvania University of Brasov, Uppsala University, Masaryk University i University of Zagreb). Voditeljica projekta za ERF je prof. dr. sc. Lelia Kiš-Glavaš, a članice projektnog tima su prof. dr. sc. Martina Ferić, prof. dr. sc. Anamarija Žic Ralić i Vesna Čavić, prof.
ERF je nositelj projektne aktivnosti Staff Competence Development u okviru koje su održane radionice za tri grupe nastavnog i dvije grupe nenastavnog osoblja sa sva četiri šrilankanska sveučilišta. To je ujedno i nastavak Edukacije edukatora koja je održana u studenom 2022. u Zagrebu. Teme koje su predstavljene na radionicama su:
- Students with Disabilities in the Context of Higher Education
- Adapting Higher Education for Students with Disabilities
- Universal Design in Higher Education
- Diversity and Inclusion in Higher Education
- International mobility and youth participation
- Advocacy for inclusion of SWDs in higher education
- Equity and Inclusion in Higher Education
{gallery}IncEdu_peradeniya_2022{/gallery}
Pod mentorstvom članica projektnog tima s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, osim sudjelovanja na predavanjima i radionicama, budući edukatori samostalno su održali dio aktivnosti svojim kolegama. Od siječnja do ožujka 2023. edukatori će, uz superviziju članica projektnog tima, sami osmisliti teme i pripremiti predavanja koje će održati svojim kolegama krajem ožujka 2023 na Sri Lanka Technological Campusu. Ovom aktivnošću završava petomjesečni ciklus radionica, predavanja i aktivnosti unutar ovog projekta za koje je bio zadužen ERF, s ciljem ukazivanja na važnost stvaranja inkluzivnog ozračja u visokom obrazovanju.