U izdanju Sveučilišta u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta objavljen je sveučilišni udžbenik pod nazivom “Obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju: uz asistivnu tehnologiju do jednakih mogućnosti” (urednice prof. dr. sc. Renata Pinjatela i Ivana Vinceković, univ. mag. rehab. educ).
Senat Sveučilišta u Zagrebu odobrio je korištenje naziva sveučilišni udžbenik 18. veljače 2025. godine.
Udžbenik obuhvaća širok raspon tema vezanih uz područje asistivne tehnologije te predstavlja suvremen i praktičan materijal za stjecanje novih znanja i vještina u području obrazovanja uz primjenu asistivne tehnologije. Svako poglavlje sadrži aktivnosti koje su predviđene za samostalno učenje, a osmišljene su tako da čitatelja potaknu na razmišljanje i posljedično djelovanje u okolini u kojoj se nalazi.
Djelo je rezultat je suradnje stručnjaka različitih disciplina na projektu “Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – ATTEND“ te je namijenjeno studentima i stručnjacima iz područja edukacijske rehabilitacije, logopedije, odgoja i obrazovanja, računalstva, zdravstva, kao i korisnicima asistivne tehnologije i njihovim obiteljima.
Među autorima udžbenika nalaze se nastavnici, asistenti i stručni suradnici s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta: dr. sc. Ana-Marija Bohaček, prof. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša, prof. dr. sc. Renata Pinjatela, dr. sc. Klara Popčević, prof. dr. sc. Zrinjka Stančić, Ivana Vinceković, univ.mag.rehab.educ. i Ivana Vuk Parag, mag. logopedije.
E-izdanje udžbenika dostupno je u otvorenom pristupu na digitalnom repozitoriju ERF-a: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:849886