ERF
search
accessibility

Theories of Prevention I

Code: 93883
ECTS: 2.0
Lecturers in charge: izv. prof. dr. sc. Miranda Novak
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Learning outcomes:
Literature:
  1. Određenje, prevencija i tretman poremećaja u ponašanju djece i mladih, , Koller-Trbović, N., Žižak, A., Bašić, J., , 2001.
  2. Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih, , Bašić, J., , 2009.
  3. Prevencijska istraživanja i prevencijska praksa, , Bašić, J., , 2005.
  4. Djeca i mladi u riziku, , Bašić, J, Ferić, M., , 2004.
  5. Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih, , Bašić, J., , 2009.
  6. Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih, , Bašić, J., Zagreb: Školska knjiga, 2009.
  7. Prijedlog pristupa rizičnim ponašanjima i poremećajima u ponašanju djece i mladih, , Bašić, J., Žižak, A., Koller-Trbović, N., , 2004.
  8. Od primarne prevencije do ranih intervencija, , Bašić, J., Ferić, M., Kranželić, V., , 2001.
  9. Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih, , Bašić, J., , 2009.
  10. Internalizirani problemi kod djece i adolescenata: obilježja i mogućnosti prevencije, , Novak, M., Bašić, J., , 2008.
  11. Preventivne strategije, , Mihić, J., Bašić, J., , 2008.
  12. Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih, , Bašić, J., , 2009.
  13. Teorije prevencije:, Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. Zagreb: Školska knjiga. Podpoglavlja: Koncept razvojnih prednosti i Koncept pozitivnog razvoja, Bašić, J., , 2009.
  14. Razvojna psihopatologija: normalan razvoj koji je krenuo krivim putem, , Vulić-Prtorić, A., , 2001.
  15. PATHS, , Novak, M., Vorkapić Jugovac, G., Šiljan Bembić, H., , 2010.
  16. Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. Zagreb: Školska knjiga. podpoglavlje: Koncept otpornosti, Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. Zagreb: Školska knjiga. podpoglavlje: Koncept otpornosti
    i
    Teorije prevencije: Prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. Zagreb: Školska knjiga. podpoglavlje: Koncept promocije mentalnog zdravlja, Bašić, J., , 2009.
  17. Je li u Hrvatskoj mentalno zdravlje politički problem, , Novak, M., Petek, A., Ljetopis socijalnog rada, .
  18. Dopunska, Preporučena literatura:
    Barry, Margaret M. (2001). Promoting Positive Mental Health: Theoretical Frameworks for Practice. International Journal of Mental Health Promotion, 3 (1), 25-34.
    Barry, Margaret M. (2007). Building capacity for effective implementation of mental health promotion. Australian e-Journal for the Advancement of Mental Health 6(2): 1-9.
    Catalano, R.F., Berglund, M.L., Ryan, J.A.M:, Lonczak, H.S., Hawkins, D.J. (2002). Positive Youth Development: Research Findings in Positive Youth Development Programs. Department of Health and Human Services, Office of the Assistant Secretary for Planning and Evaluation, and the National Institute for Child Health and Human Development, 1-24 str.
    Coie, J.D., Watt, N.F., West, S.G., Hawkins, J.D., Asarnow, J.R., Markman, H.I., Ramey, S.L., Shure, M.B., Long, B. (1993). The Science of Prevention: A Conceptual Framework and Some Direction for National Research Program. American Psychologist, 48, 10, 1013-1021.
    Herrman, H., Jané-Llopis, E. (2012). Status of Mental Health Promotion. Public Health Reviews 34 (2), 1-21., , , .
5. semester
Mandatory course - Regular studij - Social Pedagogy
Consultations schedule:

Theories of Prevention I