ERF
search
accessibility

Basics of Social Pedagogy

Code: 80015
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: izv. prof. dr. sc. Dora Dodig Hundrić
prof. dr. sc. Neven Ricijaš
Lecturers: izv. prof. dr. sc. Dora Dodig Hundrić - Seminar
dr. sc. Sabina Mandić - Seminar
prof. dr. sc. Neven Ricijaš - Seminar

dr. sc. Sabina Mandić - Lectures
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 30
Seminar 15
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Learning outcomes:
Literature:
  1. Osnove socijalne pedagogije, , Bouillet, D., Uzelac, S., Zagreb: Školska knjiga, 2007.
  2. Standardi za terminologiju, definiciju, kriterije i način praćenja pojave poremećaja u ponašanju djece i mladih, , Koller-Trbović, N., Žižak, A., Jeđud Borić, I., Zagreb, 2011.
  3. Etički kodeks socijalnih pedagoga, , Žižak, A., ur., Zagreb, 2005.
  4. Pojam i tipologija društvenih devijacija: sociološka perspektiva, , Šućur, Z., , 2004.
  5. Profesionalne kompetencije socijalnih pedagoga, , Dodig, D., Ricijaš, N., ERF, 2011.
  6. Kvaliteta života mladih: odgovornost zajednice i/ili obitelji, , Bouillet, D., Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu i Zagrebačka županija, 2006.
  7. Socijalna politika: (ne)primjeren odgovor zajednice na potrebe mladih, , Bouillet, D., , 2006.
  8. Primjena međunarodnih standarda i preporuka u djelovanju hrvatskog društva prema djeci i mladima s poremećajima u ponašanju, Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, , Bouillet, D., , 2005.
  9. Kriminologija i socijalna integracija, tematski broj: Profesionalni identitet socijalnih pedagoga, , , , .
  10. Socialna pedagogika: izabrani koncepti stroke, , Sande, M. i sur., Ljubljana, 2006.
  11. Standardi u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju, , Bouillet, D., Žižak, A., , 2008.
  12. Vrijednosni, znanstveni i teorijski temelji socijalnopedagoških intervencija, , Uzelac, S., Bouillet, D., , 2007.
1. semester
Mandatory course - Regular studij - Social Pedagogy
Consultations schedule:

Basics of Social Pedagogy