ERF
search
accessibility

Education and Rehabilitation Assessment I

Code: 32655
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: prof. dr. sc. Rea Fulgosi Masnjak
Lecturers: dr. sc. Ana-Marija Bohaček - Lectures

dr. sc. Ana-Marija Bohaček - Clinical practicals
prof. dr. sc. Rea Fulgosi Masnjak - Clinical practicals
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 30
Clinical practicals 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Learning outcomes:
Literature:
  1. , 1) Novosel-Kernic, M.: Dijagnosticiranje u defektologiji, drugo izmijenjeno izdanje, Fakultet za defektologiju Sveučilište u Zagrebu, Zagreb 1991.
    2) Dieterich, C., A., Villani, C., J., Bennett, P., T.: Functional Behavioral Assessments: Beyond Student Behavior. Journal of Law and Education, 34, 3, 357-368. Jul 2003.
    3) Dalić-Pavelić, S., Fulgosi-Masnjak, R., Stančić, Z.: Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40, 1, 13-24., 2004.
    4) Fulgosi-Masnjak, R.: Samoprocjena, emocije i postignuće u školskoj situaciji. U: Kiš-Glavaš, L., Fulgosi-Masnjak, R. (ur.), 2002.: Do prihvaćanja zajedno: Integracija djece s posebnim potrebama (priručnik za učitelje)., IDEM, Zagreb.
    5) Fulgosi-Masnjak, R., Dalić-Pavelić, S.: Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37, 2, 179-191., 2001.
    6) Fulgosi-Masnjak, R., Dalić-Pavelić, S.: Neke metrijske karakteristike Upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju, prema učenicima s posebnim potrebama, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37, 2, 219-228., 2001., , , .
  2. , 1) Brink, M. B.: Involving Parents in Early Childhood Assessment: Perspectives from an early intervention Instructor. Early Childhood Education Journal, 29, 4, 251-257. Sum 2002.
    2) Kendrick, M., Poulin, N.: Assessing Quality Inclusive Child Care Placements for Young Children with Special Needs, 2002.
    3) Lynch, E., M., Struewing, N., A.: Children in Context: Potfolio Assessment in the Inclusive Early Childhood Classroom. Young Exceptional Children, 5,1, 2-10. Fall 2001.
    4) Kim, Y., M., Sugawara, A.,I.: Perceptions of Early Childhood Special Education Professionals: Assessment of Functional Skills among Children with Special Needs. Early Child Development and Care, 146, 33-40. Jul 1998.
    5) Grubb, D., Courtney, A.: Developmentally Appropriate Assessment of Young Children: The role of Portfolio Assessment. 1996.
    6) Lowenthal, B.: Types of Assessment for Young Children with Special Needs. Early Child Development and Care, 104, 53-59. Dec 1994.

    Kvalifikacijski radovi
    1) Igrić, Lj., Fulgosi-Masnjak, R.: "AAMD Skala adaptivnog ponašanja", priručnik, Defektološka biblioteka, Fakultet za defektologiju, Sveučilište u Zagrebu, 1991.
    2) Teodorović, B., Fulgosi-Masnjak, R.: Neke kognitivne karakteristike djece s mentalnom retardacijom. (rad prezentiran na Znanstvenom skupu Istraživanja na području defektologije, listopad, 1992.), Defektologija, 28, 1- 2, 1-9., 1992.
    3) Teodorović, B., Fulgosi-Masnjak, R.: Adaptivno ponašanje djece različitog kognitivnog statusa. (Evidencijski list I-dio), Defektologija, 28, 1-2, 37-49., 1992.
    4) Fulgosi-Masnjak, R.: Socijalni stavovi i vrijednosti djece s mentalnom retardacijom. (rad prezentiran na Znanstvenom skupu Istraživanja na području
    5) defektologije, listopad, 1992.), Defektologija, 28, 1- 2, 45-51., 1992.
    6) Igrić, Lj., Fulgosi-Masnjak, R.: Struktura socijalnog ponašanja osoba s mentalnom retardacijom. (rad prezentiran na VII Danima psihologije, Zadar, 13-15 travanj, 1991.), Primjenjena psihologija, 13, 1-4, 27-34, 1992.
    7) Igrić, Lj., Fulgosi-Masnjak, R., Žic, A.: Assesment of Behavioural and Emotional problems in Learning Disabled Children. (rad prezentiran na International Congress III on the Dually Diagnosed, Mental Health Aspects of Mental Retardation, April 9-12, 1997. Montreal, Canada), Congress Proceedings, 45-50., 1997.
    8) Fulgosi-Masnjak, R., Gustović-Ercegovac, A., Igrić, Lj.: The connection between some dimensions of perceived Personal Competence and Permanent low intensity Stress in Parents of Children with Intellectual Disabilities. (rad prezentiran na "Xth World Congress of the International Association for the Scientific Study of Intelectual Disabilities", Helsinki, Finland, Jully 8-13., 1996.), Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja,1, 34, 47-61., 1998.
    9) Fulgosi-Masnjak, R.: Samoprocjena, emocije i postignuće u školskoj situaciji. U: Kiš-Glavaš, L., Fulgosi-Masnjak, R. (ur.), 2002.: Do prihvaćanja zajedno: Integracija djece s posebnim potrebama (priručnik za učitelje)., IDEM, Zagreb., , , .
4. semester
Mandatory course - Regular studij - Rehabilitation
Consultations schedule:

Education and Rehabilitation Assessment I