ERF
search
accessibility

Trening komunikacijskih vještina I

Šifra: 130771
ECTS: 1.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivana Borić
Izvođači: dr. sc. Andrea Ćosić - Metodičke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Steći iskustvo komunkacjie u vršnjačkoj grupi te započeti proces učenja komunikacijskih vještina za osobni i profesionalni razvoj
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Analizirati osnovna obilježja vlastite verbalne i neverbalne komunikacije i tu analizu povezati s profesionalnim djelovanjem
Procijeniti važnost i ulogu komunikacije za razvoj i socijalizaciju pojedinca
Samovrednovanje vlastitih osnovne komunikacijske vještine
Započeti proces stalnog učenja o komunikaciji i razvoja vlastitih komunikacijskih vještina
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Interaktivne vježbe:
Što je komunikacija i kako se uči
Specifičnosti i načini verbalnog komuniciranja
Specifičnosti i vidovi neverbalne komunikacije
Značaj komunikacije u razvoju pojedinca
Značaj očekivanja od sebe i drugih za komunikacijski proces
Osnovne komunikacijske vještine: slušanje, povratna informacija, objašnjavanje, samopredstavljanje, prepoznavanje i nošenje s emocijama, suradnja .
Procjena i samoprocjena komunikacijskih vještina
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Nakon odslušanog kolegija studenti dobivaju potpis.
Kolegij nema ocjene.
Ishodi učenja:
  1. Poticati i održavati kvalitetne odnose u stručnim timovima.
  2. Komunicirati informacije, ideje i njihova rješenja stručnoj i općoj javnosti na pisani ili usmeni način koristeći stručnu terminologiju.
  3. Odabrati relevantne izvore informacija s ciljem poticanja vlastitog profesionalnog razvoja odnosno cjeloživotnog učenja.
  4. Djelovati u skladu s etičkim principima i suvremenim standardima struke.
Literatura:
  1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima, , Bašić, J., Hudina, B., Koller Trbović, N., Žižak, A., ALINEA, 1994.
  2. Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu, , Žižak, A., Vizek Vidović, V., Ajduković, M., erf, 2011.
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Trening komunikacijskih vještina I