ERF
search
accessibility

Strategije poučavanja učenika s intelektualnim teškoćama II

Šifra: 89949
ECTS: 5.0
Nositelji: prof. dr. sc. Zrinjka Stančić
Izvođači: prof. dr. sc. Zrinjka Stančić - Seminar

prof. dr. sc. Zrinjka Stančić - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece, mladih i odraslih osoba s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz spektra autizma, s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razvoj
  2. Oblikovati i primjenjivati individualizirane, znanstveno utemeljene, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina) i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  3. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka.
  4. Modificirati/preoblikovati edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke s obzirom na njihove učinke.
Literatura:
4. semestar
Edukacijska rehabilitacija, 4. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 4. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 4. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Strategije poučavanja učenika s intelektualnim teškoćama II