ERF
search
accessibility

Praktikum iz terapije igrom

Šifra: 39372
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Luka Bonetti
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev - Predavanja

izv. prof. dr. sc. Luka Bonetti - Kliničke vježbe
izv. prof. dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev - Kliničke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Sadržaj predmeta:
Način održavanja nastave: predavanja, vježbe
SADRŽAJ:
IGRA: igra kao sociokulturni fenomen, igra i dječji razvoj, simbolička igra i igra uloga, igra i rituali, igra u komunikaciji, igra i dječja okolina, dijete i digitalni svijet..
TERAPIJA IGROM: osnovna načela, vrste terapije igrom, indikacije, ciljevi, setting, psihoterapijski odnos, otpori, intervencije, transfer, kontratransfer, specifičnosti terapije igrom djece s teškoćama. Korištenje priče, bajke i metafore u terapiji igrom.
LUTKA u terapiji igrom: indikacije, specifičnosti, lutka u radu s djetetom, obitelji i grupom.

Ciljevi predmeta:
Nakon odslušanog kolegija studenti će moći primijeniti bazična znanja iz terapije igrom u radu sa djecom s emocionalnim teškoćama i njihovim obiteljima. Moći će samostalno izraditi lutke i primijeniti ih u radu sa djecom sa emocionalnim teškoćama. Moći će kreirati pristupe u terapiji igrom primjerene djeci s razvojnim i emocionalnim teškoćama i njihovim obiteljima. Moći će provesti vrednovanje i samovrednovanje vlastitog rada

Ocjenjivanje i vrednovanje:
NAČIN RADA: frontalno, grupno, individualno
OBAVEZE STUDENTA: Redovito dolaženje (max. dopušteno izostati ukupno 2 sata vježbi i 2 sata predavanja), aktivno sudjelovanje, uključivanje u rasprave, samostalni zadatak
NAČIN PRAĆENJA NAPRETKA I UTVRĐIVANJA NAUČENOG:
1. procjena motivacije i aktivnog sudjelovanja
2. prikaz zadatka
3. kolokvij-pismeni ispit
4. usmeni ispit

Detaljan sadržaj predmeta:
Termini
TEMA PREDAVANJA
ZADACI
1.
Uvodno predavanje
aktivno sudjelovanje
2. i 3.
IGRA: igra kao sociokulturni fenomen, igra i dječji razvoj, simbolička igra i igra uloga, igra i rituali, igra u komunikaciji, igra i dječja okolina
aktivno sudjelovanje
4.-6. TERAPIJA IGROM: vrste, osnovna načela, indikacije, ciljevi, setting, psihoterapijski odnos, otpori, intervencije, transfer, kontratransfer
aktivno sudjelovanje
7. Kolokvij
8.
Priča i metafora u igri.
aktivno sudjelovanje
9., 10
. SCENSKA LUTKA I MASKA: indikacije, specifičnosti, lutka i maska u radu s djetetom, obitelji i grupom
aktivno sudjelovanje
11., 12, 13 Specifičnosti terapije igrom djece s posebnim potrebama aktivno sudjelovanje
14. Kolokvij
15. Završno predavanje. Analiza naučenog.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Lutka ima i srce i pamet, , Bastašić, Z., Školska knjiga, Zagreb., 1988.
  2. Put do dječjeg srca - geštaltistički psihoterapijski pristup, , Oaklander Violet, , 1996.
  3. Praktikum iz terapije igrom. Interni materijal, , Sekušak-Galešev, erf, 2012.
3. semestar
Edukacijska rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 3. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praktikum iz terapije igrom