ERF
search
accessibility

Praktikum iz rane razvojne rehabilitacije

Šifra: 39485
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Ana Katušić
Izvođači: dr. sc. Ana-Marija Bohaček - Predavanja

dr. sc. Ana-Marija Bohaček - Kliničke vježbe
doc. dr. sc. Ana Katušić - Kliničke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Postupci prevencije sekundarnih teškoća kod djece s neurorazvojnim rizicima/neurorazvojnim smetnjama
Predškolski odgoj s programskim usmjerenjima njege, odgoja i rehabilitacije djece predškolskog uzrasta s poteškoćama u razvoju
Program psihomotoričkih vježbi od 3-6 godine
Aktivnosti svakodnevnog života djeteta od 3-6 godine
Igra djeteta s cerebralnom paralizom
Podrška obitelji
Ishodi učenja:
  1. Razlikovati značajke urednog razvoja djece, mladih i odraslih u odnosu na značajke razvoja djece, mladih i odraslih s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficit
  2. Primjenjivati profesionalnu terminologiju u skladu sa suvremenim konceptima u području edukacijske rehabilitacije
  3. Objasniti osnovne metodološke postupke i znanstvenu utemeljenost edukacijsko-rehabilitacijskog područja
  4. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja
  5. Opisati elemente edukacijsko-rehabilitacijskog procesa u radu s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te osobama iz njihova životnog okruženja
  6. Objasniti različite modele i programe u zajednici utemeljene edukacije i rehabilitacije za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom
  7. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom te procjenu značajki njihova životnog okruženja
  8. Provesti, uz superviziju, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja, zadovoljavanja individualnih potreba i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  9. Provesti, uz superviziju, evaluaciju edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  10. Objasniti osnove transdisciplinarne profesionalne suradnje i ulogu edukacijskog rehabilitatora u sustavima odgoja i obrazovanja, profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja, socijalne skrbi i zdravstva
  11. Procijeniti etičke izazove u struci i zastupati profesionalna i etička načela
Literatura:
  1. Utjecaj ranog integracijskog programa na dijete s neurorazvojnim rizikom, , Joković Oreb, I, Ljutić, T., Pinjatela, R., Zbornik, 2010.
  2. Montessori kroz igru, , Britton, L., Zagreb, 2010.
  3. Rana intervencija kod djece visokorizične za odstupanja u motoričkom razvoju, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, , Pinjatela, R., Joković Oreb, I., , 2010.
4. semestar
Rehabilitacija, 4. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija

6. semestar
Rehabilitacija, 4. semestar - Redovni studij - Rehabilitacija
Termini konzultacija:

Praktikum iz rane razvojne rehabilitacije