ERF
search
accessibility

Kvantitativne metode istraživanja

Šifra: 130827
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Natalija Lisak Šegota
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Natalija Lisak Šegota - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Educirati studente da temeljem zadanih ciljeva definiraju hipoteze te izaberu adekvatne metode obrade podatka kojima će testirati te hipoteze
Upoznati studente s metodama za obradu podataka koji su dobiveni istraživanjem u području edukacijske rehabilitacije
Educirati studente za kompetentnu interpretaciju statističkih pokazatelja dobivenih obradom podataka u području edukacijske rehabilitacije
Upoznati studente kako će odabrati nove metode za obradu podataka, temeljem relevantne literature, u području edukacijske rehabilitacije.

Očekivani ishod:
Sposobnost prikupljanja i priređivanja podataka za statističku obradu
Sposobnost transformiranja i uređivanja podataka za obradu u sustavu SPSS
Izbor metoda za izračunavanje kvantitativnih i kvalitativnih statističkih pokazatelja u SPSS-u
Sposobnost izrade prezentacijskih tablica temeljem obrade podataka u SPSS-u
Grafički prikaz statističkih parametara izračunatih primijenom sustava SPSS
Sposobnost interpretiranja kvantitativnih i kvalitativnih statističkih pokazatelja u tablicama i grafovima
Samostalna obrada podataka za seminarske radove, diplomske radove, te stručne i znanstvene radove.

Ocjenjivanje i vrednovanje:
Konačna ocjena formira se od četiri elementa i to:
Student na pismenom dijelu ispita treba odgovoriti na 10 teorijskih pitanja.
10 točnih odgovora je ocjena izvrstan (5)
9 točnih odgovora je ocjena vrlo dobar (4)
8 točnih odgovora je ocjena dobar (3)
7 točnih odgovora je ocjena dovoljan (2)
0-6 točnih odgovora je nedovoljan (1)
Student na praktičnom dijelu ispita samostalno rješava tri zadatka, tj.
obrađuje podatke u SPSS-u na zadanoj bazi podataka. Vrijeme rješavanja postavljenih zadataka je 30 minuta.
Pri tome se može služiti priručnikom, udžbenikom i drugom literaturom. Treba uspješno riješiti sva tri zadatka.
Ishodi učenja:
  1. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka
  2. Modificirati/preoblikovati edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke s obzirom na njihove učinke
  3. Planirati i provoditi znanstvena istraživanja temeljena na poštivanju etičkog kodeksa i načela društvene korisnosti rezultata istraživanja
  4. Protumačiti stručnoj i široj javnosti znanstveno utemeljene informacije o edukacijsko-rehabilitacijskom procesu, odnosno sustavima podrške za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom
  5. Primijeniti primjerene metodološke postupke u znanstvenom radu
Literatura:
  1. Petzova statistika, , Petz B., Kolesarić, V., Ivanec, D., Jastrebarsko: Naklada slap, 2012.
  2. SPSS Survival Manual: A Step by Step Guide to Data Analysis Using SPSS for Windows, , Pallant J.,, , 2007.
  3. Kvantitativne metode istraživanja, , Nikolić, B., , 2014.
  4. Metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima, , Mejovšek, M., Jastrebarsko: Naklada Slap, 2013.
  5. Statistika, skripta, , Nikolić, B., , 2009.
1. semestar
Obvezni predmeti - Edukacijska rehabilitacija (INK i VID), 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti - Edukacijska rehabilitacija (VID i ART), 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija

3. semestar
Obvezni predmeti - Edukacijska rehabilitacija (INK i VID), 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti - Edukacijska rehabilitacija (VID i ART), 1. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Kvantitativne metode istraživanja