ERF
search
accessibility

Grupni rad II

Šifra: 130768
ECTS: 3.0
Nositelji: prof. dr. sc. Anamarija Žic Ralić
Izvođači: prof. dr. sc. Anamarija Žic Ralić - Vježbe u praktikumu
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta:
Stjecanje socijalne i emocionalne kompetencije, osobni razvoj te stjecanje kompetencija za rad s grupama na osobnom razvoju.

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja):
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Svjesnost kao jedan od putova izlječenja
Integrativna terapija pokretom
Patogeneza i procesualna dijagnostika
Terapijski proces tetradički sustav
Inicijalna faza
Faza akcije
Faza integracije
Faza nove orijentacije
Četiri razine terapijskog poniranja
Naknadna socijalizacija temeljno povjerenje kao jedan od putova izlječenja
Teorija ličnosti Self
Teorija ličnosti
Razvoj ličnosti kao jedan od putova izlječenja
Terapijske intervencije
Krizna intervencija

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu:
Kolokvi I i II 50% ocjene
Praktični rad 25 % ocjene
Doprinos grupnom radu 25 % ocjene.
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece, mladih i odraslih osoba s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz autističnog spektra , s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u razv
  2. Designing and implementing individualized, evidence based, education and rehabilitation programs and procedures to improve functional development (abilities, knowledge and skills) and quality of life of children with disabilities and persons with disabilities.
  3. Implementing teamwork and cooperation skills with experts of different profiles, different organizations and systems and persons in the living environment of children with disabilities and persons with disabilities (family, caregivers, peers, partners, roommates, colleagues, etc.).
  4. Analyzing community support systems and models and select those that are appropriate to the individual needs of children with disabilities and persons with disabilities.
  5. Creating and advocating procedures for improvement of the social inclusion process and the development of contemporary models and community support programs for children with disabilities and persons with disabilities.
  6. Preventing the development of secondary difficulties and social exclusion of children with disabilities and persons with disabilities.
  7. Managing continuous professional and personal development.
  8. Objasniti stupnjeve potreba za podrškom djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, u skladu sa značajkama njihovog funkcioniranja
  9. Oblikovati i primjenjivati individualizirane, znanstveno utemeljene, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina) i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  10. Primjenjivati vještine timskog rada i suradnje sa stručnjacima različitih profila, s različitim organizacijama i sustavima te osobama iz životnog okruženja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom (obitelj, skrbnici, vršnjaci, partneri, sustanari, kolege, itd.)
  11. Analizirati sustave i modele podrške u zajednici i odabrati primjerene individualnim potrebama djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  12. Zagovarati i kreirati postupke unapređenja procesa socijalne inkluzije te razvoja suvremenih modela i programa podrške u zajednici za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom
  13. Prevenirati razvoj sekundarnih teškoća i socijalne isključenosti djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  14. Upravljati kontinuiranim profesionalnim i osobnim razvojem
Literatura:
  1. Die vier Wege der Heilung, , Petzold, H., , 1989.
  2. Integrative Bewegungs und Leibtherapie: ein ganzheitlicher Weg leibbezogener Psychoterapie, , Petzold, H., , 1988.
  3. Integrativna terapija pokretom za djecu, , Petzold & Metzmacher, , .
  4. Einfuhrung in die Integrative Therapie, , Rahm, Otte, Bosse, Rehe-Hollenbach, , 1999.
  5. Ambulanten Krisenintervention, , Schnyder U., , 1994.
  6. Grupni rad, radna skripta, interni materijal Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, , Žic Ralić, A., , 2003.
  7. Krankheitsursachen im Erwachsenenleben, , Petzold, H., , 1996.
  8. Korištenje geštalt psihoterapijskog pristupa u školi, , Pregrad, J., , 1992.
  9. Ekspresivne i kreativne tehnike, u J. Pregrad, , Pregrad, J, , 1996.
  10. Einfuhrung in die Integrative Therapie, , Rahm, Otte, Bosse, Rehe-Hollenbach, , 1999.
  11. Budite sebi psihoterapeut, , Rainwater, J., Beograd, 1986.
2. semestar
Edukacijska rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija

4. semestar
Edukacijska rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Edukacijska rehabilitacija, 2. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Grupni rad II