ERF
search
accessibility

Biografski rad s mladima u izvanobiteljskoj skrbi

Šifra: 146985
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević
izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović - Seminar
izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević - Seminar

izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović - Auditorne vježbe
izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Vježbe rekreacije 15
Lektorske vježbe 15
Vježbe tjelesnog odgoja 15
Vježbe iz stranog jezika 15
Kliničke vježbe 15
Vježbe u praktikumu 15
Metodičke vježbe 15
Diskusijske skupine 15
Laboratorijske vježbe 15
Auditorne vježbe 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi predmeta
Razviti kompetencije za provedbu biografskih tehnika rada s mladima u izvanobiteljskoj skrbi.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Po odslušanom i položenom predmetu student/ica će moći znati:
povezati važnost očuvanja sjećanja na životna iskustva s doprinosom zdravom psihosocijalnom funkcioniranju
vrednovati značenje preduvjeta (intrapersonalnih, vremenskih, materijalnih) za provedbu biografskog rada s mladima u izvanobiteljskoj skrbi
ocijeniti pripremljenost pojedinca i konteksta za primjenu tehnika biografskog rada
evaluirati elemente učinkovitih tehnika biografskog rada i stvoriti preduvjete za unapređenje
primijeniti tehnike biografskog rada s mladima u izvanobiteljskoj skrbi
usvojiti etičku paradigmu kako svako životno iskustvo ima svoje značenje
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
Termin/Tema:
Teme
Vrste aktivnosti poučavanja
Upoznavanje/predstavljanje. Predstavljanje kolegija, dogovori o izvedbi kolegija. Očekivanja od kolegija. Početno ispitivanje znanja o biografskom radu s mladima u izvanobiteljskoj skrbi.
Interaktivno predavanje
Značajke izvanobiteljske skrbi
Predavanje
Rad na sjećanjima i ranijim iskustvima
Predavanje
Preduvjeti za primjenu biografskih tehnika s mladima u izvanobiteljskoj skrbi; vrste biografskih tehnika
Predavanje
Tehnike rada Životna knjiga
Seminar
Tehnike rada Knjiga sjećanja
Seminar
Tehnika rada Kreiranje priča
Seminar
Rad na vlastitom Lifebooku 1 i 2 modul
Vježbe
Rad na vlastitom Lifebooku 3 i 4 modul
Vježbe
Rad na vlastitom Lifebooku 5 i 6 modul
Vježbe
Provedba biografskog rada s mladima I
Predavanje
Provedba biografskog rada s mladima II
Predavanje
Provedba biografskog rada s mladima III
Predavanje
Evaluacija biografskog rada s mladima
Predavanje
Evaluacija kolegija
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Ispit se polaže pismenim putem, u formi eseja u kojem je potrebno reflektirati na doživljeno tijekom kreiranja vlastitog Lifebooka te je to iskustvo potrebno povezati s teorijskim konceptima naučenim na nastavi.
Ishodi učenja:
  1. Sintetizirati etiologije problema u ponašanju.
    Synthesize the etiologies of behavioral problems
  2. Zastupati najbolje interese ciljane populacije.
    Represent the best interests of the target population.
  3. Komunicirati informacije, ideje i njihova rješenja stručnoj i općoj javnosti na pisani ili usmeni način koristeći stručnu terminologiju.
    Communicate about information, ideas and solutions to the professional and general public in writing or orally, using professional terminology.
  4. Odabrati relevantne izvore informacija s ciljem poticanja vlastitog profesionalnog razvoja odnosno cjeloživotnog učenja.
    Select relevant sources of information to encourage professional self development or lifelong learning.
  5. Synthesize the etiologies of behavioral problems
  6. Analyze the characteristics of persons with behavioral problems.
  7. Assess the intervention environment for the purpose of effective implementation of interventions.
  8. Apply social pedagogical interventions in accordance with instructions, plans and strategies for professional treatment.
  9. Write a socio-pedagogical opinion and a finding on the implemented interventions.
  10. Analizirati obilježja osoba s problemima u ponašanju.
    Analyze the characteristics of persons with behavioral problems.
  11. Act in accordance with ethical principles and modern standards of the profession.
  12. Represent the best interests of the target population.
  13. Communicate about information, ideas and solutions to the professional and general public in writing or orally, using professional terminology.
  14. Select relevant sources of information to encourage professional self development or lifelong learning.
  15. Procijeniti obilježja intervencijskog okruženja u svrhu učinkovite provedbe intervencija.
    Assess the intervention environment for the purpose of effective implementation of interventions.
  16. Primijeniti socijalnopedagoške intervencije u skladu s postojećim uputama, planovima i strategijama stručnog postupanja.
    Apply social pedagogical interventions in accordance with instructions, plans and strategies for professional treatment.
  17. Napisati socijalnopedagoško mišljenje i nalaz o provedenim intervencijama.
    Write a socio-pedagogical opinion and a finding on the implemented interventions.
  18. Djelovati u skladu s etičkim principima i suvremenim standardima struke.
    Act in accordance with ethical principles and modern standards of the profession.
Literatura:
  1. Lifebook - Moj život u knjizi, , Poldervaart-Pavić, M., , 2012.
  2. Što nam djeca govore o udomiteljstvu, , Žižak, A., Koller Trbović, N., Jeđud Borić, I., Maurović, I., Mirosavljević, A, , 2012.
  3. Pomaganje djeci u ublažavanju emocionalnih i kognitivnih doživljaja, , Killen, K., , 2001.
  4. Kako komunicirati s djecom, , Kolucki, B. i Lemish, D., , 2013.
  5. Samoiskaz djece i mladih s rizikom u obitelji i/ili ponašanju o doživljaju društvenih intervencija, , Koller Trbović, N., Žižak, A., , 2006.
  6. A model for life, , Beck, M., , 2007.
  7. Thanks for thememory, , Thomson R., Holland J., , 2005.
  8. Lifebook, A Caseworker'sHandbook, , Dougherty, S., Reid, J., , 2005.
5. semestar
Socijalna pedagogija, 5. semestar - Redovni studij - Socijalna pedagogija
Termini konzultacija:

Biografski rad s mladima u izvanobiteljskoj skrbi