ERF
search
accessibility

Asistivna i rehabilitacijska tehnologija

Šifra: 64771
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela - Seminar

izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:
Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Vježbe rekreacije 30
Lektorske vježbe 30
Vježbe tjelesnog odgoja 30
Vježbe iz stranog jezika 30
Kliničke vježbe 30
Vježbe u praktikumu 30
Metodičke vježbe 30
Diskusijske skupine 30
Laboratorijske vježbe 30
Auditorne vježbe 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ishodi učenja:
  1. Provesti edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu razina motoričkog, senzornog, spoznajnog, emocionalnog i socijalnog funkcioniranja djece, mladih i odraslih osoba s oštećenjima vida, s motoričkim poremećajima, s kroničnim bolestima, s intelektualnim teškoćama, s teškoćama učenja, s deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem, s poremećajima iz autističnog spektra , s višestrukim teškoćama i s drugim razvojnim i stečenim teškoćama funkcioniranja različitih uzroka (u daljnjem tekstu: djeca s teškoćama u r
  2. Kreirati nove oblike procjene zadovoljavanja potreba pojedinaca i skupina djece teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  3. Oblikovati i primjenjivati individualizirane, znanstveno utemeljene, edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke u cilju unapređenja funkcionalnog razvoja (sposobnosti, znanja i vještina) i ostvarenja kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom.
  4. Evaluirati učinke edukacijsko-rehabilitacijskih programa i postupaka.
  5. Modificirati/preoblikovati edukacijsko-rehabilitacijske programe i postupke s obzirom na njihove učinke.
  6. Primjenjivati vještine timskog rada i suradnje sa stručnjacima različitih profila, s različitim organizacijama i sustavima te osobama iz životnog okruženja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom (obitelj, skrbnici, vršnjaci, partneri, sustanari, kolege, itd.).
  7. Upravljati kontinuiranim profesionalnim i osobnim razvojem.
  8. Koristiti vještine učenja potrebne za formalno i samostalno napredovanje u edukacijsko-rehabilitacijskoj struci i srodnim profesionalnim područjima.
Literatura:
  1. A Survey on Ambient Intelligence in Healthcare, Proceedings of the IEEE, , Acampora, G. i sur., , 2013.
  2. Potpomognuta komunikacija kod djece s razvojnim odstupanjima, , Batistić Pešić, L., , 2012.
  3. Assistive social robots in elderly care: a review. Gerontechnology, , Broekens, J., Heerink, M., Rosendhal, H., , 2009.
  4. Successful implementation of Assistive Technology to Promote Acces to Curriculum, , Coleman, M., , 2011.
  5. Ambient assistive technology for people with dementia: An Answer to the epidemiologic transition, , Federici i sur., , 2014.
  6. An ideal model of an assistive technology assessment and delivery process, , Federici, S. i sur., , 2014.
  7. An Eye-Tracking Assistive Device Improves the Quality of Life for ALS Patients and Reduces the Caregivers Burden, Journal of Motor Behavior, , Hwang C.S., Weng H.H., Wang L.F., Tsai C.H., Chang H.T., , 2014.
  8. Assistive technology. Interventions for Individuals with Severe, , Lancioni, G. E. i sur., , 2013.
  9. Brain Computer Interface: An Overview, , Lebedev, M., , 2014.
  10. Etnical Challenges Associated with the Developmnet and Deployment of Brain Computer Interface Techonology. Neuroethics, , McCullagh, P., Lightbody, G., Zygierewicz, , 2014.
  11. Effects of an assistive technology intervention on older adults with disabilities and their informal caregivers. American journal od physical medicine and rehabilitation, , Mortensen, W. B., Demers, L., Fuhrer, M. J., Jutai, J. W., Lenker, J., DeRuyter., F., , 2013.
  12. Brain Computer Interfaces for Cerebral Palsy, , Ponce, P., Molina, A., Balderas, D., Grammatikou, D., , 2014.
  13. Autmatizirane kuće, , Zgurić, S., , 2013.
3. semestar
Obvezni predmeti - Edukacijska rehabilitacija (INK i ART), 3. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obvezni predmeti - Edukacijska rehabilitacija (VID i ART), 3. semestar - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Obavezni predmet - Redovni studij - Edukacijska rehabilitacija
Termini konzultacija:

Asistivna i rehabilitacijska tehnologija