ERF
search
accessibility

Development and Implementation of Preventive Programmes

Code: 87283
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: prof. dr. sc. Martina Ferić
Lecturers: dr. sc. Matea Belošević - Lectures

dr. sc. Matea Belošević - Exercises
Take exam: Studomat
Load:
Lecture typeTotal
Lectures 30
Clinical practicals 30
Recreation excercises 30
Laboratory exercises 30
Physical education excercises 30
Proofreading exercises 30
Disscussion panels 30
Practicum 30
Practical foreign language exercises 30
Exercises 30
Methodology exercises 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Learning outcomes:
  1. Improve existing collaborations within an interdisciplinary team approach and propose new collaborations in the best interests of beneficiary
  2. Lead teams and other working groups formed to address specific beneficiary problems and / or professional issues
  3. Critically evaluate the role and importance of research on the characteristics and effectiveness of specific interventions for the development of new evidence-based interventions or for the improvement of existing ones
  4. Create science-based interventions with individuals, groups and communities and instruments for their implementation and monitoring
  5. Develop interventions based on the principles of empowerment of individuals, groups and communities, social inclusion and multiculturalism
  6. Evaluate the processes and effectiveness of interventions with individuals, groups and communities during and after the implementation of the intervention and use the results to improve interventions
Literature:
  1. , Bašić, J. Ferić Šlehan, M., Kranželić Tavra, V. (2007): Zajednice koje brinu - model prevencije poremećaja u ponašanju: Strategijska promišljanja, resursi i programi prevencije u Istarskoj županiji. Istarska županije i Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Pula, Zagreb. (str. 45-57.)
    Bašić, J., Žižak, A., Koller-Trbović, N. (2004): Prijedlog pristupa rizičnim ponašanjima i poremećajima u ponašanju djece i mladih (u) Bašić, J., Koller-Trbović, N., Uzelac, S. (ur.) (2004): Poremećaji u ponašanju: pristupi i pojmovna određenja, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb. 147-156.
    Ferić, M.; Kranželić, V. (2001): Lokalna zajednica u osmišljavanju i postavljanju programa prevencije poremećaja u ponašanju. (u) Janković, J., Bašić, J. (ur) Prevencija poremećaja u ponašanju djece i mladih u lokalnoj zajednici. Povjerenstvo Vlade RH za prevenciju poremećaja u ponašanju i zaštitu djece s poremećajima u ponašanju, Zagreb, 65-80.
    Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2005): Trening socijalnih vještina - izazovi implementacije. Dijete i društvo, 7, 1, 138-149.
    Kranželić Tavra, V. (2003): Programi prevencije poremećaja u ponašanju i ranih intervencija u školskom okruženju. (U) Bašić, J., Janković, J. (ur.) Lokalna zajednica - izvorište Nacionalne strategije prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih. Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži i Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponašanju djece i mladih, Zagreb, 104-115.
    Nacionalni plan aktivnosti za prava i interese djece od 2006. do 2012. godine (2006) Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti RH. Poglavlja: Odgoj i obrazovanje, 14-22; Uloga obitelji u podizanju i odgoju djece, 41-51; Djeca s poremećajima u ponašanju, 60-67; Zlostavljana i zanemarena djeca, 86-99.
    Žižak, A., Bouillet, D. (2003): Standardi programa prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih. Povjerenstvo Vlade RH za prevenciju poremećaja u ponašanju i zaštitu djece s poremećajima u ponašanju, Zagreb. Poglavlja: Standardi dobre prakse, 11-21; Prilozi, 163-172., , , .
  2. , Bašić, J. Ferić Šlehan, M., Kranželić Tavra, V. (2007): Zajednice koje brinu-model prevencije poremećaja u ponašanju: Strategijska promišljanja, resursi I programi prevencije u Istarskoj županiji. Istarska županije i Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Pula, Zagreb. (str. 154-168)
    Cowen et. al. (1996): School-Based Prevention for Children at Risk - The Primary Mental Health Project. American Psychological Association, WA, DC.
    Dryfoos, J. G. (1990): Adolescents at Risk: Prevalence and Prevention. Oxford University Press, NY.
    Dryfoos, J.G. (1994): Full-Service Schools: A Revolution in Health and Social Services
    for Children, Youth and Families. Jossey-Bass Publishers, San Francisco.
    Durlak, J.A. (1995): School-Based Prevention Programs for Children and Adolescents. SAGE Publications, CA.
    Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2003): Trening socijalnih vještina - planiranje, primjena i evaluacija. Kriminologija i socijalna integracija, 11,2,143-150.
    Forčić, G., Novota, S. (2004): Uokvirite svoju ideju: Priručnik o upravljanju projektnim ciklusom i izradi logičkog okvira. Udruga za razvoj civilnog društva Smart, Rijeka.
    Peters, R. D., McMahon, R. J. (eds.) (1996): Preventing Childhood Disorders, Substance Abuse and Delinquency. SAGE Publications, CA.
    Žižak, A., Kranželić Tavra, V., Ferić, M., Jeđud, I. (2004): Predstavljanje programa "Osnaživanjem protiv ovisnosti" (u) Zbornik radova Borba protiv ovisnosti - borba za zdravu obitelj. Ured za suzbijanje zlouporabe opojnih droga Vlade Republike Hrvatske, Zagreb, 414-435., , , .
3. semester
Mandatory course - Regular studij - Social Pedagogy
Mandatory course - Regular studij - Social Pedagogy
Consultations schedule:

Development and Implementation of Preventive Programmes