E-predavanja na temu procjene maloljetnih počinitelja kaznenih djela u okviru projekta IA-CHILD

U okviru projekta „Procedural Safeguards of Accused or Suspected Children: Improving the Implementation of the Right to Individual Assessment“ (IA- CHILD) na kojem jeEdukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu partner (uz Litvu, Cipar i Grčku)snimljena su tri e-predavanja.

U prvom predavanju naziva „Implementacija individualne procjene mladih u sukobu sa zakonom-međunarodna perspektiva“ predstavljan je sam projekt, Direktiva 2016/800 te se daje međunarodna perspektiva na temu individualne procjene maloljetnika koji su osumnjičeni ili optuženi za kazneno djelo.

 

Drugo predavanje naziva „Individualna procjena maloljetnika- prijenos teorije u praksu“ kreće od definiranja svrhe i ciljeva procjene, potom prikazuje temeljne konceptualne i metodičke odrednice individualne procjene maloljetnika i ključna obilježja sveobuhvatne procjene te karakteristike kvalitetnog timskog izvješća i sinteze kao rezultata procjene potreba, rizika i snaga maloljetnih počinitelja kaznenih djela.

 

Treće e-predavanje „Individualna procjena maloljetnih počinitelja kaznenih djela u RH- stanje, izazovi i primjeri dobre prakse“ donosi prikaz zakonskog okvira za provedbu individualne procjene maloljetnih počinitelja kaznenih djela u RH kao i prikaz rezultata istraživanja provedenog u sklopu ovog projekta o procjeni maloljetnih počinitelja u RH sa stručnjacima koji procjenu naručuju ili je provode u okviru sektora pravosuđa i socijalne skrbi.

 

Glavni je cilj projekta unaprijediti individualnu procjenu maloljetnika osumnjičenih i/ili optuženih za počinjenje kaznenih djela, usporediti zakonsku regulativu i praksu između različitih zemalja EU te prikazati primjere dobre prakse. Tim s našeg fakulteta čine Dora Dodig Hundrić, Neven Ricijaš, Anja Mirosavljević i Sabina Mandić.

Projekt "Iskustvo zlata vrijedi 2020"

Poslovni dnevnik već tradicionalno putem društveno odgovornog projekta "Iskustvo zlata vrijedi" spaja partnere poslodavce sa studentima s invaliditetom i studentima slabijega materijalnog statusa, s ciljem omogućavanja prakse radi lakšeg zapošljavanja u budućnosti.

Kroz projekt "Iskustvo zlata vrijedi" proširuje se svijest u poslovnoj i široj zajednici te se problematizira pitanje zapošljavanja onih koji do posla zbog osobnih razloga i drugih okolnosti teže dolaze.

Iskustvo vizual za web

Organizatori s posebnim senzibilitetom i sviješću o težoj zapošljivosti navedenih skupina studenata od 2013. godine razvijaju ovaj projekt u suradnji s uglednim hrvatskim kompanijama - vrijednim partnerima projekta - koje prepoznaju njegovu važnost te svojim sudjelovanjem aktivno sudjeluju u omogućavanju studentske prakse s jedne strane, ali i stvaranju pozitivnog ozračja i nužnosti progovaranja o navedenoj problematici.

Do sada je kroz projekt omogućena radna praksa za više od 100 studenata s invaliditetom te studenata slabijega materijalnog statusa. Ponosno ističemo da je više od 10 studenata, nakon odrađene prakse, dobilo i stalan posao u istoj tvrtki!

Poslovni dnevnik i ove godine želi svima kojima život nije pružio jednaku startnu poziciju pomoći da se lakše uključe na tržište rada te jednog dana ravnopravno sudjeluju u tržišnoj utakmici.

Zainteresirani studenti se za sudjelovanje mogu prijaviti ispunjavanjem prijavnice najkasnije do 25. ožujka 2020.

Dodatne informacije, uvjeti natječaja i i prijava dostupni su na poveznici: www.poslovni.hr   

Za više informacija nazovite 01/ 6300 743 ili pošaljite poruku na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

ERF sudjeluje u projektu SOULBUS

Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu sudjeluje u međunarodnom Erasmus/LLP projektu Building Social Capital by Improving Multicultural Competence in Higher Education and Labour Market, skraćenog naziva Solbus (538946-LLP-1-2013-FI-ERASMUS-EQR).

Cilj projekta je kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. Ishodi projekta su unaprijeđene multikulturalnih kompetencija nastavnika na sveučilištima i mentora u praksi kako bi se povećale mogućnosti i ujednačila kvaliteta mobilnosti stranih studenata te povećala atraktivnost i dostupnost stručne prakse u inozemstvu. Pored navedenog, ovim projektom želi se sustavno podržati dugoročna suradnja u ostvarenju ishoda obrazovanja između visokih učilišta i partnerskih organizacija na tržištu rada.

U projektu sudjeluje 7 sveučilišta i 6 partnerskih organizacija u kojima se provodi stručna praksa studenata. Koordinator projekta je JAMK University of Applied Sciences, Jyvaskyla, iz Finske, a partneri su: The College of Nursing, Jesenice, iz Slovenije, Saxion University of Applied Sciences, Enschede, iz Nizozemske, Lahti University of Applied Sciences (LUAS), Lahti, iz Finske, Tartu Health Care College, Tartu, iz Estonije, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, iz Hrvatske, te u ulozi savjetnika San Jose State University iz SAD-a. U svakoj od europskih zemalja sveučilište ima partnersku organizaciju koja sudjeluje u projektu. U Hrvatskoj to je Centar za odgoj i obrazovanje Goljak.

U okviru projekta istražiti će se iskustva različitih sveučilišta i partnera iz prakse s mobilnošću studenata, te potrebama u razvoju multikulturalnosti. Razviti će se edukacija o multikulturalnim kompetencijama koju će moći pohađati nastavnici partnerskih sveučilišta i mentori iz prakse. Po završetku projekta ta edukacija moći će se ponuditi kao oblik stručnog usavršavanja nastavnicima i mentorima, ali i kao izborni kolegij studentima.

Predviđeno trajanje projekta je od 1. listopada 2013. godine do 30. rujna 2015. godine.

Više o projektu na mrežnim stranicama Soulbus projekt.

Pratite aktivnosti i komentirajte na blogu projekta Soulbus blog

LLP

Projekt UPC Adapt dobio "Evidence-Based Drug Demand Reduction Initiative Award"

Projekt UPC Adapt u kojem sudjeluju članice Laboratorija za prevencijska istraživanja (Odsjek za poremećaje u ponašanju, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu) izv.prof.dr.sc. Martina Ferić, izv.prof.dr.sc. Valentina Kranželić, doc.dr.sc. Josipa Mihić i doc.dr.sc. Miranda Novak dobio je Evidence-Based Drug Demand Reduction Initiative Award koju dodjeljuje International Society of Substance Use Professionals (ISSUP).

Nagrada je dodijeljena 14. prosinca 2018. na Godišnjoj konferenciji ISSUP-a, Nairobi, Kenija.

Detaljnije informacije o projektu dostupne su na sljedećim poveznicama: upc-adapt.eu i UPC Adapt (opis projekta).

Čestitamo!