Poziv studentima Sveučilišta u Zagrebu da sudjeluju u osmišljavanju vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta u Zagrebu 2017.

Smotra Sveučilišta u Zagrebu organizira se za učenike završnih razreda srednjih škola, studente te ostale zainteresirane, a ima zadaću pravodobnoga obavještavanja svih budućih studenta o programima studija, dostignućima na pojedinim područjima, opremljenosti pojedinih fakulteta, nastavnim planovima, preddiplomskim, diplomskim i poslijediplomskim studijima, kreativnim mjestima za zapošljavanje u pojedinim strukama, novim radnim uvjetima koje osiguravaju poduzetnici i kompanije, uvjetima smještaja tijekom studija u Zagrebu, studentskom životu i o još mnogo drugih detalja.

Ovogodišnja, 22. Smotra Sveučilišta u Zagrebu održat će se od 23. do 25. studenoga 2017. u prostoru Studentskog centra (Savska 25).

Sveučilište u Zagrebu produljilo je rok za predaju natječajnih radova (osmišljavanje vizualnoga identiteta Smotre Sveučilišta u Zagrebu) do ponedjeljka 28. kolovoza 2017. zbog nedovoljnoga broja prijavljenih prijedloga, odnosno radova!

Dio sadržaja će kao i dosadašnjih godina biti usmjeren na informiranje o mogućnostima zapošljavanja i razvoja karijere, međunarodne razmjene, o potrebama na tržištu rada, stipendijama, kao i o studentskom životu općenito.

Promotivna kampanja Smotre treba pružiti jasne informacije:

  1. budućim studentima, kako bismo im olakšali izbor studija i budućeg zanimanja i
  2. postojećim studentima, o mogućnostima nastavka akademskog obrazovanja

Pozvani autori su studenti Sveučilišta Zagrebu.

Sadržaj natječajnog rada*:

  • generalna ideja kampanje
  • prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo)
  • prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre
  • prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre
  • moto ili slogan
  • primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i sl.…)

*Navedeni elementi su samo dio natječajnog rada, dakle potrebno ih je prezentirati za potrebe natječajnog postupka.

Cjelokupna vizualna kampanja Smotre obuhvaća pripremu i produkciju sljedećih elemenata:

  • izvedbu ostalih materijala za oglašavanje,
  • oblikovanje publikacija,
  • oprema prostora (signalizacija, banneri, plan izlagača, podna grafika),
  • izložbeni prostor Sveučilišta (paneli, natpisne ploče, city light) i sl.

Uvjeti za sudjelovanje:

  • status studenta Sveučilišta u Zagrebu
  • mogućnost produkcije svih potrebnih promotivnih materijala za Smotru u razdoblju od 15. listopada- 20. studenoga 2017. (pripreme za tisak i ostalo).

Detaljnije informacije o Natječaju dostupne su na mrežnoj stranici Sveučilišta u Zagrebu.