18. Tjedna mozga obilježen i na ERF-u održavanjem mini simpozija "Pamćenje i učenje djece s teškoćama"

Dana 12. ožujka 2019. godine na ERF-u je, na inicijativu doc.dr.sc. Sonje Alimović, u okviru 18. Tjedna mozga održan mini simpozij: "Pamćenje i učenje djece s teškoćama". Studenti sa sva tri studija ERF-a održali su ukupno 9 izlaganja koje su priredili pod mentorstvom nastavnika: Poučavanje djece s intelektualnim teškoćama u inkluzivni18TM 2019 plakatm uvjetima; Učenje djece s cerebralnom paralizom; Učenje i pamćenje djece s oštećenjem vida; Poteškoće u socijalnom učenju kod Pupovaca; Kako socijalno emocionalno učenje djeluje na razvoj mozga; Uloga pamćenja u učenju kod djece i odraslih s jezičnim poremećajima; Kognitivni razvoj gluhe djece - povezanost jezika i učenja, Teorija uma i gluho dijete: Zašto je važan (znakovni) jezik? te Znakovni jezik i učenje - neurolingvistički aspekt.

Pripremu izlaganja mentorirali su nastavnici: prof.dr.sc. Zrinjka Stančić, doc.dr.sc. Sonja Alimović, izv.prof.dr.sc. Jelena Kuvač-Kraljević, doc.dr.sc. Marina Milković, doc.dr.sc. Renata Pinjatela te asistentica Matea Kramarić.

Detaljnije informacije o 18. Tjednu mozga dostupne su na mrežnoj stranici Hrvatskog instituta za istraživanje mozga.